استاندار مرکزی در حاشیه ملاقات مردمی گفت: در این دیدار فرض بر رفع مشکلات و درخواست‌های مردم است.

فرزاد مخلص الائمه در حاشیه ملاقات مردمی در استانداری مرکزی مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در ملاقات‌های مردمی فرض بر رفع مشکلات و درخواست‌های مردم است؛ در این جلسات متقاضی و دستگاه‌ها در این جلسه توضیحات خود را ارائه می‌دهند و تصمیمی با حضور و کمک کارشناسان مبتنی بر موارد قانونی و در جهت رفع صحیح مشکلات مردم گرفته می‌شود.

بخشی از ارتباط با مردم در مرکز سامد هر هفته با حضور استاندار، معاونین و یا برخی اوقات با حضور مدیران دستکاه‌ها برگزار و موارد یادداشت و بررسی می‌شود.

از طرفی بخش دیگر در جلسات حضوری هم با حضور استاندار بررسی می‌شود که در این جلسه مواردی که نیاز است اسناد و مدارک ان‌ها مفصل‌تر دیده شود مورد بررسی قرار می‌گیرد و در برخی موارد محدود و موردی بازدید میدانی نیز انجام خواهد شد.

تعداد اندک درخواست‌ها قانونی نیست و ممکن است افراد با نارضایتی سازمان را ترک کنند و باقی موارد از درخواست‌هایی است که در بروکراسی اداری معطل شده یا تصمیماتی از مرکز یا تهران ابلاغ شده است.

در این موارد برای احقاق حق مردم موانعی ایجاد کرده که این موارد با استفاده از اختیارات استانی تصمیم گیری شد. فرض بر رفع مشکلات و درخواست‌های مردم است.

امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی حسب مورد پرونده درخواست حدود ۲۰ نفر از مردم و درخواست کنندگان استان در مسیر بررسی و رسیدگی قرار گرفت که مجموعه استانداری با محوریت اداره رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد و بازرسی، موارد را بررسی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.