مخلص الائمه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار محلات گفت: امسال دولت کار را با اصلاح بنیادی در نظام یارانه‌ها شروع کرد.

مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان محلات در دانشگاه  محلات مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

سال گذشته، سال تمرکز دولت در مهار بیماری کرونا بود که موفقیت‌های بسیار خوبی با مجاهدت همکاران عزیز در حوزه بهداشت و درمان و همراهی خوب مردم و همچنین کمک و فضل الهی کسب شد.

این بیماری فروکش کرد و توانستیم بر آن غلبه کنیم که امیدواریم این مسیر و این پایداری و ثبات در حوزه این بیماری کماکان به همین شکل ادامه پیدا کند.

امسال دولت متمرکز به فعالیت‌های اقتصادی شود دولت کار را با اصلاح بنیادی در نظام یارانه‌ها شروع کرد و در ادامه باید به سمت حمایت از تولید به ویژه در حوزه کشاورزی حرکت کنیم

مجموعه طرح‌های ناتمام در استان مرکزی شرایطی را به وجود آورده که جزء سیاست‌های اصلی استانداری می‌باشد که باید با هر شرطی با فعالیت مضاعف این به کار‌ها شتاب دهیم و باید با یک رویکرد جهادی توسط دستگاه‌های اجرایی و با مشارکت بخش غیر دولتی این کار‌ها تسریع و به اتمام برسد.

بعضی از این طرح‌ها به طرح‌های تاریخی تبدیل شده و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است از اهداف اولیه که برای این طرح‌ها تعریف شده سال‌ها میگذرد و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند و تعداد موثری از این طرح‌ها را پایان دهیم

همچنین ظرفیت‌های خوبی هم در قانون بودجه دیده شده امیدوارم در یک هم افزایی و همدلی مجموعه‌های دستگاه‌های اجرایی با مردم بتوانیم این مسیر را طی کنیم.

با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های ویژه شهرستان محلات، در چارچوب سند تحول دولت مردمی باید به طرح‌های اجتماعی، طرح‌های اقتصادی و فعالیت‌های عمرانی این شهرستان شتاب دهیم که کار‌های عقب افتاده و باقیمانده زیادی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.