مخلص الائمه حوادثی نظیر پلاسکو و متروپل را زنگ خطری برای مسولان، مالکان، ناظران و مدیرانی دانست.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در جلسه شورای پدافندغیر عامل استان مرکزی گفت: حوادث تلخی نظیر پلاسکو و متروپل زنگ خطری برای مسولان، مالکان، ناظران و مدیرانی است که با کوتاهی و فساد ساختمان‌هایی نا ایمن می‌سازند و با جان مردم بازی می‌کنند.

مشاهدات عینی ما ازسطح شهر اراک می‌گوید برخی مراکز خرید، درمانی و ساختمان‌هایی که مردم بیشترین سر و کار را با آن‌ها دارند نا ایمن هستند.

وی گفت: فرمانداران و شهرداران در سراسر استان در خط مقدم رفع معایب، نقاط حادثه ساز و اصلاح نقاط حادثه خیز هستند و هیچ کوتاهی در انجام این ماموریت صریح پذیرفته نیست.

به گفته استاندار مرکزی کشورمان ایران در زمره ده کشور حادثه خیز دنیاست و ضرورت تاکید بر مصوبات شورای پدافند غیر عامل امروز بیش ازگذشته احساس می‌شود.

وی گفت: با دستور مستقیم استاندار کارگروه‌هایی در تمامی شهرستان‌های استان برای شناسایی، تفکیک و رفع معایب ساختمان‌ها و مراکز تجمع مردم تشکیل شده است.

با الزمات شورای پدافند غیر عامل نظارت‌ها بر روند ساخت و ساز‌ها تشدید و بازرسی‌ها از ساختمان‌ها، مراکز خرید و مراکز درمانی مستمر شده است و مقاوم سازی بافت‌های پرخطر فرسوده و رفع نا ایمنی نقاط نا ایمن در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.