فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:محله باید عاری از آسیب‌های اجتماعی باشد و باید حول محور دفاع از انقلاب و در قالب محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و سبک زندگی اسلامی ایرانی کار کنیم.

سردار مجتبی فدا امروز در آیین افتتاحیه ناحیه بسیج شهرستان کوهپایه گفت: ما مدیون امام راحل و جمهوری اسلامی هستیم چراکه امام، ملت بزرگ ایران را از ذلت، خواری و عقب ماندگی نجات داد و جوانان امروز باید بدانند که قبل از انقلاب برای کشور چه اتفاقاتی افتاده و چه رخداد‌هایی برای نظام پیش آمده است.

در زمان شاه از ظرفیت‌های داخل کشور استفاده نمی‌شد و همه‌چیزمان وارداتی و اعتبار و کرامت ما در زمان شاه زیرسوال بود و سفیر انگلستان و امریکا به شاه مملکت دستور می‌دادند.

به گفته او امام هنرش این بود که مشارکت و حضور و نقش‌آفرینی مردم را برخلاف روش‌های تمام دنیا در صحنه انقلاب پیاده کرد و به‌واسطه نفوذ به قلب‌ها و به واسطه اینکه عزت و کرامت مردم را حفظ کرد، آن‌ها حاضر شدند ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و ۴۳ سال ایستادگی کنند و همچنین جنگ، تحریم‌ها و فشار مضاعف اقتصادی و ... را تحمل کرده تا نظام انقلاب اسلامی سرپا بماند.

سردار فدا می‌گوید: مردم متدین و زحمتکش شرق اصفهان پشتوانه این نظام هستند، ما امروز باید سؤالات و شک و شبهه جوانانی که با فضای مجازی سروکار دارند را پاسخ دهیم و آن را بازگو و بیان کنیم چرا که کشوری که در اوایل انقلاب محتاج واردات سیم‌خاردار بود، امروز در فناوری‌های نوین، مهندسی، نانو، سلول‌های بنیادی و ... جز کشور‌های برتر منطقه و ده کشور اول دنیا است.

در مملکت مشکلات و نارسایی‌هایی داریم، اما دولتی که اکنون مستقر است عزمش را برای کاهش مشکلات و مردمی کردن یارانه‌ها به کار گرفته است.

او می‌گوید:دشمن شناسی، روحیه استکبارستیزی و روحیه انقلابی خودمان را باید مانند شهدای مدافع حرم و دیگر شهیدان حفظ و باید کاری کنیم تا بتوانیم از این گذرگاه و پیچ مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

امروز در شرایط تحریمی به‌واسطه توانمندی‌ها و پیشرفت‌ها است که مملکت می‌چرخد و نیاز است این توانمندی‌ها بیان شود.

سردارفدا گفت: یکی از معجزات امام و انقلاب، شجره طیبه بسیج بود که با مردم، برای مردم و از مردم بود و حلقه واسط بین دستگاه‌های مختلف بسیج است و ظرفیت‌ها و اقشار مختلفی دارد که می‌تواند همگرایی بین دستگاه‌های مختلف را برای اداره و مشارکت مردم فراهم کند و در راستای تحقق بیانیه گام دوم، سند ده ساله اعتلای بسیج تهیه شده است که مبنای حرکت آن تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان معتقد است با محوریت مساجد و با مشارکت روحانی، کلانتری، شهرداری، فرمانداری، بخشداری، دهیاری، هیئات مذهبی محله و پایگاه بسیج و اصناف و خیریه و همه ظرفیت‌هایی که می‌تواند نقش آفرینی کنند، باید محله اسلامی در قالب قرارگاه‌های فرهنگی اجتماعی را رقم بزنیم.

اوگفت: محله باید عاری از آسیب‌های اجتماعی باشد و باید حول محور دفاع از انقلاب و در قالب محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و سبک زندگی اسلامی ایرانی کار کنیم.

سه ناحیه مقاومت بسیج سپاه در شهرستان‌های کوهپایه، ورزنه و هرند با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ایجاد و فرماندهان این نواحی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.