رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: با همکاری مشترک صنعت و دانشگاه به دنبال حل مشکل بخش‌های تولید، صنعت و مهارت افزایی استان هستیم.

محمدرضا دهقانی اشکذری  گفت: در برنامه راهبری دانشگاه و با استناد به سند پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه آژاد، به دنبال حل مشکلات بخش‌های تولید و صنعت و مهارت افزایی استان هستیم.

او می گوید: دستاورد این دیدار ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی و عملیاتی پیش رو برای تداوم همکاری‌های عملی و تنگاتنگ صنعت استان و دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: در تلاشیم برای تطبیق گرایش‌های تحصیلی این دانشگاه با نیاز‌های صنعت، با بهره‌گیری از ظرفیت و توان علمی اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان در خدمت رفع نیاز‌های صنعت استان باشیم.

این موضوع را دهقانی اشکذری در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد.

ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت:  این شرکت در زمینه تولید، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و مصرف انرژی موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

به گفته او  اجرای ضوابط زیست محیطی مهمترین استراتژی‌های چادرملو را که مرتبط با توان و قابلیت‌های دانشگاهیان و مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان است هوشمند‌سازی فرآیند اکتشاف برای ارتقای بهره‌وری است.

او می گوید: در بحث اکتشاف در معادن، قطعاً در این راه نیازمند بهر گیری از فناوری‌ها و نوآوری‌های به روز هستیم لذا این همکاری دانشگاه آزاد با صنعت، می‌تواند نقطه آغازگری در گام عملی و بزرگی برای نزدیک کردن نگرش‌های صنعتی و تولیدی باشد.

تقی زاده گفت: همکاری دانشگاه آزاد با صنعت می‌تواند تحولات عظیمی را در بستر مراکز علمی و تولیدی به ارمغان آورد و بهره مندی از علوم دانشگاهیان در کنار تجربیات کارگاهی و آزمایشگاهی می‌تواند راهگشای ما در این مسیر باشد.

مدیر عامل چادرملو گفت: درب‌های این شرکت به روی تمامی محققان، نوآوران و متخصصان فنی و تخصصی دانشگاه آزاد یزد باز است و از هر گونه پیشنهاد‌های عملی و اثربخش اساتید دانشگاهی صاحب نظر و اهل فن در تحقق اهدافمان استقبال می‌کنیم.

او می گوید: از دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد در بخش‌های مختلف و مرتبط رشته‌های دانشگاهی در این شرکت در بخش‌های آژمایشگاهی بر اساس دستورالعمل و قوانین شرکت حمایت می کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.