معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: رویداد ملی عصر امید فرصت مناسب را برای جوانان دانشگاهی از ارائه ایده تا جذب سرمایه فراهم کرده است.

نوید نصیری زاده  گفت: رویداد ملی عصر امید برای نخستین بار ظرفیت‌های ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی را در قالب تجهیزات، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، ایده‌ها و محصولات دانش بنیان با حضور جمعی از نخبگان، پژوهشگران و صاحبان صنایع خلاق و فناور به نمایش گذارده است.

او می گوید: در روز اول برگزاری نمایشگاه بالغ بر ۴۰ تفاهم نامه از سوی  برگزیدگان استان منعقد شده است.

نصیری زاده  گفت: سکوی تجربه و حکایت آینده، مدرسه خلاقیت و زنگ کارآفرینی از برنامه‌های جانبی این رویداد است.

او گفت:  برگزاری برنامه‌های جام جسورانه عصر امید، ویژه هسته‌ها و گروه‌های پژوهشی را ابتکاری برای حمایت گسترده دانشگاه از فعالیت‌های نخبگان و پژوهشگران است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: رویداد عصر امید ضمن گسترش روحیه خلاقیت، نوآوری در کسب و کار و نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی، به انتقال تجربیات، تیم‌سازی، بازاریابی و شبکه سازی هدفمند مخاطبین کمک شایانی خواهد کرد و ایجاد اشتغال و ارتقای موقعیت شغلی آن‌ها را در پی خواهد داشت که خود گام موثری در تحقق شعار "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" است.

این نمایشگاه از ۸ خرداد در مصلی بزرگ امام خمینی رسماً با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد و تا امروز۱۱ خرداد  برای بازدید عموم  دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار