مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از رسیدگی به ۴۵ درصد شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵استان خبر داد.

قاسم جلیلی‌نژاد با اشاره به ثبت سه ‌هزار و ۶۲۹ شکایت های مردمی در سامانه ۱۹۵ طی یک سال گذشته، گفت: از این تعداد، بیش از هزار و ۶۱۹ مورد با ۴۵ درصد پوشش، با پاسخ این اداره کل همراه بوده و باقی در دست اقدام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، تعداد شکایات ثبت شده در این استان در سامانه ۱۹۵ حدود ۱۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او می گوید: بیشترین شکایات مردم در ۲ حوزه اینترنت و تلفن همراه است که در مورد اینترنت بیشترین شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات اینترنت، کیفیت سرویس ارائه شده و مشکلات مالی و تعرفه‌ای است.

او گفت:در خصوص تلفن همراه نیز خدمات مالکیت، سیم کارت و عدم آنتن دهی بیشترین شکایت مردم را به خود اختصاص داده است که با توجه به شکایات ثبت شده از اپراتورهای ارتباطی موارد مطرح شده پیگیری و در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت:مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند.

جلیلی‌نژاد گفت: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی نیز می توانند شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

او گفت:بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.