مدیرکل ارتباطات و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: تمام فرآیند اداری اقدام برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان دولت و ICT روستایی تا صدور و تحویل پروانه در این استان الکترونیکی است

قاسم جلیلی‌نژاد گفت: یکی از الزاماتی که در برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور همواره به آن تاکید شده و یکی از موضوعات اولویت دار دولت سیزدهم بوده و تحقق دولت الکترونیک و در کنار آن ارائه این خدمات از یک پنجره واحد و دوری از موازی کاری است.

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری آذربایجان‌غربی؛ سیاست وزارت ارتباطات واگذاری تمام خدمات قابل برون سپاری به دفاتر پیشخوان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری آذربایجان‌غربی می گوید:شفافیت و مقابله با فساد اداری در گرو الکترونیکی شدن و برون سپاری خدمات دولتی است و باید توزیع عادلانه خدمات و سرویس ها بر اساس ارزیابی و رتبه بندی دفاتر صورت پذیرد.

جلیلی‌نژاد گفت: افزایش کمی دفاتر باعث در دسترس بودن خدمات برای مردم شده است و ما با نظارت همه جانبه کیفیت ارائه خدمات را پایش می کنیم.

به گفته مدیر کل ارتباطات و فناوری آذربایجان‌غربی؛  ۱۳۰ خدمت دولت در دفاتر پیشخوان این استان ارائه می‌شود تا شهروندان راحت‌تر و با سرعت بیشتری خدمات لازم را دریافت کنند.

او می گوید: نظارت بر ارائه خدمات و ایفای تعهدات دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و اداره کل ارتباطات استان نظارت مستمر بر عملکرد دفاتر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و همچنین رعایت پرتکل. های بهداشتی را دارد و با دفاتر متخلف برخورد می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.