مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص مشکل افت فشار و قطعی آب در برخی از محله‌ها به خصوص جنوب شهر کرمانشاه، گفت : امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها، آبدهی منابع تأمین آب به شدت کاهش یافته است.

علی مرادی گفت : امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال آبی جاری پارسال، آبدهی منابع تأمین آب به شدت کاهش یافته است.

به گفته مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه آب جنوب شهر از سراب قنبر تأمین می‌شد که در حال حاضر با کاهش آبدهی شدید مواجه شده و همین آبرسانی به این منطقه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

برای رفع این مشکل اقداماتی همچون اضافه کردن پمب آب تصفیه خانه به مخزن کوثر انجام شده، اما با گرم شدن هوا روشن شدن کولر‌های آبی مصرف آب افزایش یافته و شرایط را برای قطعی و افت فشار آب فراهم کرده است.

از سویی دیگر شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در نظر دارد تصفیه خانه غدیر را تحویل شرکت آب و فاضلاب دهد که در این رابطه در حال انجام یک سری اقدامات اولیه است به همین خاطر ورودی آب تصفیه‌خانه شهید نظری را برای انجام کار‌های اولیه کمتر کرده که سبب کاهش آب ورودی به مخازن تأمین کننده جنوب شهر شده است.

مشکلاتی در تأمین آب وجود دارد، ولی با این وجود علی‌رغم تلاش همکاران برای رفع مشکلات نیازمند همکاری بیشتر شهروندان در راستای مدیریت مصرف هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.