مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه از تلاش برای حل مشکل آبرسانی به روستای دارشیرخان از توابع سرفیروزآباد خبر داد.

پس از ارسال عکس و فیلم توسط اهالی روستای دارشیرخان بخش سرفیروزآباد کرمانشاه که از آبرسانی با تانکر در این منطقه گلایه داشتند؛ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای پیگیری این موضوع با مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه تماس گرفت و خواستار پیگیری این موضوع شد.

  علی مرادی گفت: اهالی این روستا با توجه به اینکه در سنوات گذشته منابع تامین آب خوبی داشته‌اند، تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیامده‌اند و در این دو سال که با کاهش بارندگی‌ها رو‌به‌رو بودیم و به تبع آن چشمه‌ها و منابع تامین آب‌شان از دست رفته است، اکنون دچار مشکل شده‌اند.

مرادی گفت: با وجود اینکه این روستا و سایرین تحت پوشش شرکت آبفا نیستند، سعی کردیم از طریق تانکر آب را به‌صورت برنامه‌ریزی شده به مردم منطقه برسانیم. از طرفی طی بررسی‌های انجام شده،  این روستا و چند روستای دیگر منابع آبی شان را از مجتمع آبرسانی می‌گرفتند که با توجه به کاهش ذخایر آبی، مردم مجتمع آبرسانی اجازه نمی‌دهند که آب به سمت روستا‌ برود.

مدیر روابط عمومی آبفا کرمانشاه گفت: در حال رایزنی هستیم که از یک چشمه، در صورتی که مالکش آن را در اختیار ما قرار دهد، پس از کنترل کیفی و هماهنگی با مرکز بهداشت برای تامین آب مردم منطقه استفاده کنیم و اگر چشمه در اختیارمان قرار نگیرد باید مکان‌یابی کنیم و به حفر چاه بپردازیم. در حال حاضر هم ایستگاه پمپاژ، لوله گذاری و کنتورگذاری در این روستا انجام شده و تنها در انتظار منبع آب هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.