درخشش دانشجویان خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی ورزشی

در مسابقات قهرمانی ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور، دانشجویان خراسان‌ جنوبی خوش‌ درخشیدند.

در رشته کشتی آزاد مسابقات قهرمانی ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور، محمدرضا نورمحمدی و ابوالفضل حسن‌زاده با سرپرستی مسعود سروری روی تشک رفتند که محمدرضا نورمحمدی در وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌ها با گردن‌ آویز برنز بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

در رشته دو و میدانی این مسابقات کشوری، از خراسان‌ جنوبی در ماده ۴۰۰*۴ متر امدادی عمادالدین رنجبر، مهدی آرگینی، علی مکرمی و محمدجواد روهنده با مربیگری سجاد سرزهی در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفتند.

در ماده ۸۰۰ متر رشته دو و میدانی، محمد جواد روهنده به مدال برنز رسید و مهدی آرگینی نیز چهارم شد.

در ماده پرش طول مسابقات دو و میدانی این دوره از رقابت‌ها عمادالدین رنجبر مقام چهارم را کسب کرد، در ماده ۴۰۰ متر محمد جواد روهنده حائز رتبه چهارم شد و در ماده پرتاب وزنه علی مکرمی بر سکوی چهارم قرار گرفت.

در مسابقات رشته شنای رقابت‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور، از خراسان‌جنوبی آراد آزدباد و افشین رخشانی با مربیگری رامین رحمان‌پور شرکت کردند که آراد آذرباد با گردن‌ آویز نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

مسابقات قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور با شرکت ۱۷۳ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۱۷ دانشگاه به میزبانی خراسان‌ رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که برترین‌های هر رشته به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار