مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : تعداد بازرسی‌های صورت گرفته واحد‌های نانوایی از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزارو ۴۸۰ مورد بوده است .

مهدی ورسته مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۰ پرونده تخلف صنفی با موضوع گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان و قاچاق تشکیل شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحد‌های نانوایی در این مدت ۲ هزارو ۴۸۰ مورد بوده که این روند همچنان با کمک بازرسان قرارگاه امنیت غذایی و بسیج اصناف در حال اجرا است.

از این تعداد ۷۵ پرونده در قزوین، ۶۰ پرونده بویین زهرا، ۵۲ پرونده تاکستان، ۴۶ پرونده البرز، ۱۴ پرونده آوج و ۱۳ پرونده مربوط به شهرستان آبیک بوده است.

وی همچنین از پلمب ۱۴ واحد نانوایی متخلف خبر داد و گفت: بمنظور جلوگیری از بروز تخلف در واحد‌های نانوایی قرار شده تا نظارت‌ها به صورت مستمر صورت پذیرد.

تاکنون ۶۵۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در واحد‌های نانوایی نصب شده، که قرار شده تا پایان خردادماه تمامی واحد‌های نانوایی به این دستگاه‌ها مجهز شوند.

استان قزوین دارای یک هزار و ۷۳۴ واحد نانوایی است که از این میان ۱۳۳ واحد آزادپز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.