استاندار همدان گفت: گره از مشکلات پنج واحد تولیدی استان باز شد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: این واحد‌ها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

او  دهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان  همدان گفت: طرح "مجتمع گردشگری جلیلی" در ملایر و "سیمان اکباتان" با مشکلاتی در زمینه مجوز محیط زیست و "شرکت مرغ اجداد دوستان" با مشکل تامین آب روبرو بودند و شرکت "امید الوند همدان" و "سیستم گستر سینا" تولید قفل و درب‌های ضد حریق با مشکلاتی در امور مالی و بانکی مواجه بودند که با مصوبات این ستاد گره گشایی شد.

استاندار همدان گفت: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل راهکار‌های لازم برای گره گشایی از واحد‌های یاد شده ارائه شد تا بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

قاسمی فرزاد گفت: شرکت مرغ اجداد دوستان بزرگترین واحد تولیدی مرغ اجداد در غرب کشور است.

او گفت : توسعه امنیت غذایی در روند خوداتکایی کشور موثر است و گامی ارزشمند در توسعه روستایی و کشاورزی پایدار محسوب می‌شود.

استاندار همدان، کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آن‌ها را مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور برشمرد و اظهار داشت: ستاد تسهیل بهترین ظرفیت برای حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است.

قاسمی فرزاد گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی، صدور مجوز‌های زیرساختی و زیربنایی و اقدام برای رفع موانع و تسهیل شرایط کار لازم الاجراست و تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه ملزم به پیگیری و اجرای این مصوبات هستند.

 استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.