سال ۹۴ مدرسه‌ای ۹ کلاسه به صورت خیّرساز در شهرک بمرود در زیرکوه حاجی آباد ساخته شد که در زمان احداث به طور موقت به دانشگاه پیام نور واگذار شد.

بهروزی معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: سال ۸۵ زمینی به مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر برای ساخت مدرسه شبانه روزی متوسطه دوم دختران در بمرود زیرکوه واگذار و کار ساخت آن از سال ۹۳ آغاز شد.

او گفت: سال ۹۴ همزمان با پایان ساخت مدرسه، طی تفاهم نامه‌ای با خیّر این مدرسه که اهل کویت است و طبق نیاز سنجی در آن زمان، بنا بر این شد این مدرسه به طور موقت به دانشگاه پیام نور واگذار شود و خیّر آن آمادگی خود را برای ساخت ساختمانی جداگانه برای دانشگاه پیام نور در صورت تأمین زمین، اعلام کرد.

بهروزی گفت: به نظر می‌رسد از آن زمان به بعد هیچ رایزنی و گفت و گویی با خیّر کویتی صورت نگرفته است و هم اکنون در تلاشیم تا با تأمین زمین از سوی شهرداری، از این خیّر برای ساخت ساختمان جدید به صورت کامل خیّرساز و یا مشارکتی کمک بگیریم.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: این ساختمان به صورت موقت به دانشگاه پیام نور واگذار شد و طبق گفته‌ رئیس دانشگاه، هم اکنون دانشجویان بومی حاجی آباد زیرکوه در آن مشغول به تحصیل هستند.

او گفت: کمبود فضای آموزشی در زیرکوه حاجی آباد از مشکلات اساسی در این منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.