فرماندار شهرستان قزوین گفت: برای جلوگیری از هر گونه تخلف و تعطیلی غیر مجاز در ایام تعطیلات نیمه خرداد، ۱۰ اکیپ، نانوایی‌های این شهرستان را نظارت می‌کنند.

عباس کاظمی فرماندار قزوین در جلسه کارگره آرد و نان شهرستان گفت: روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه اگر هر یک از نانوایی‌ها تخلف تعطیلی غیر مجاز داشته باشند روز ۱۶ خرداد کل سهمیه آرد آن‌ها را قطع می‌کنیم و ده اکیپ در ایام تعطیلات پیش رو از نانوایی‌های شهرستان بازرسی می‌نمایند.

کاظمی افزود: با وضعیت کنونی اصلا قانع نیستیم و باید وضعیت موجود را بهبود ببخشیم و با همدلی و اتحاد مشکلات مردم را مرتفع نماییم.

به گفته او، در مسیر خدمت و در کنار مردم قرار گرفتن از همه آنچه که به برکت انقلاب اسلامی، اعتباری اگر باشد از برکت امام (ره) و انقلاب است، از بذلش دریغ نداریم و امروز گفتمان دولت همین است.

کاظمی با اشاره به اینکه امروز صحنه درگیری با یک گروه و دولت نیست، افزود: امروز صحنه درگیری با یک گروه و دولت و ادبیات خاصی نیست بلکه پشت صحنه این درگیری دشمن داخل و خارجی با مردمی ست که می‌خواهد عزتمند و مستقل زندگی کنند.

فرماندار شهرستان قزوین گفت: همه باید به وسط میدان بیایند، آستین‌ها بالا زده و امید مردم را افزایش دهیم و کارآمدی جریان اجرایی کشور و دولت به عنوان خادمان مردم را بالا ببریم و این وظیفه همگانی است و اینکه کدام جریان سر قدرت هست یا نیست حرف کاملا اشتباهی ست و اگر ناآگاهانه باشد باید آگاه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.