مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: جهاد امروز دشوارتر از هشت سال دفاع مقدس است و همه باید دست در دست هم، مکر دشمن را خنثی کنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی در نخستین جلسه قرارگاه جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس گفت: جهاد امروز دشوارتر از هشت سال دفاع مقدس است و تا دیروز دشمن در برابر ما بود و امروز دشمن در نبرد  شناختی، فرهنگی و رسانه‌ای و اقتصادی تا درون منازل و دفاتر و مغز و ذهن‌ها  نفوذ کرده و باید با تبیین و روشنگری به موقع و با زبانی شیرین و هنری همانند آنچه در نماهنگ سلام فرمانده شنیدیم و دیدیم در این نبرد نیز پیروز شویم.

او گفت: همه باید دست در دست هم، مکر دشمن را خنثی کرده و افق‌های بلند نظام جمهوری اسلامی را بتوانیم پیش ببریم و آینده‌ای روشن برای این مردم محقق کنیم.

سردار کوشکی گفت: با اینکه نبرد‌های امروز پیچیده و ترکیبی از جنگ رسانه ای، امنیتی و اقتصادی است و به ویژه سربازان دشمن در فضای مجازی و مدیا و عرصه دیجیتال و فرادیجیتال حضور فعال دارند، اما ما هم همان سربازانی هستیم که خرمشهر را  توانستیم نگه داریم و یقینا در این آوردگاه نیز ما قهرمان میدانیم نیز به فرموده سردار گرانقدر حاج قاسم سلیمانی ما مرد میدان و ملت امام حسینیم.

او گفت: کاری که در موزه‌های دفاع مقدس می‌شود، احداث یادمان‌ها، فضاسازی شهری مبتنی بر یاد و نام و خاطر شهدا و بیان مجاهدت‌های رزمندگان، استفاده از زبان هنری و فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارایه محتوای خوب همه و همه در مسیر جهاد تبیین با کلیدواژه دفاع مقدس است.

سردار کوشکی گفت: همایشی که با عنوان نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با سخنرانی سرلشکر ایزدی و با استقبال دانشجویان و اساتید برگزار شد نیز نمونه‌ای علمی از جهاد تبیین و علمی و عملی و عینی‌سازی آرمان شهدا و رزمندگان و انتقال فرهنگ آن به نسل جدید بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار