گسترش حاکمیت اسلامی به برکت انقلاب

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، حاکمیت اسلامی در جهان گسترش یافته است.

حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز مردم بسیاری از نقاط دنیا با مشکلات فراوانی رو به رو هستند گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز حاکمیت اسلامی در بسیاری از کشور‌ها گسترش یافته و باعث ناراحتی دشمنان شده است.  

او با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: همه باید سیره و روش امام صادق (ع) را ترویج دهیم و از آن تبعیت کنیم،   زیرا تنها راه رستگاری همان راه تبعیت از امام زمان (عج) و در دوران کنونی اطاعت از نائب برحقش حضر ت آیت الله خامنه‌ای است.  

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه‌ها از سوی دولت گفت: این یک اقدام اساسی و قانونی است که باید مردم در تلاطم‌های موجود هوای هم نوعان خود را داشته باشند که هم طرح به خوبی اجرا شود و هم مردم دچار مشکل نشوند.

امام جمعه موقت بیرجند به اقدام بزدلانه رژیم اشغالگر قدس در دمشق و همچنین به شهادت رسیدن یکی از مدافعان حرم در تهران اشاره کرد و گفت: این گونه اقدامات نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی به روز‌های پایانی عمر خود نزدیک شده و در  حال غرق شدن است.

او با اشاره به میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: متولیان فرهنگ و آموزش کشور و والدین باید آنگونه فرزندان ایران اسلامی را تربیت کنند که انسان‌هایی بصیر و تابع امام زمان (عج) باشند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.