امروز میز خدمت دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

ملکی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از اولین میز خدمت امسال در مراسم نماز جمعه هفته قبل، به دستور قناعت استاندار خراسان جنوبی این میز‌ها روز جمعه این هفته هم برپا می‌شوند.

او گفت: حسب دستور استاندار و به منظور تعمیم فرهنگ خدمت رسانی و ارتباط نزدیک و بدون واسطه و چهره به چهره مدیران با مردم و نیز آگاهی از مشکلات و پاسخگویی بی واسطه به سؤالات، میز خدمت، این هفته نیز روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در مصلی های نماز جمعه شهرستان‌ها برگزار می شود.

ملکی گفت: این میز خدمت به دلیل پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود، و به منظور پاسخ به مواردی همچون تأمین زیرساخت‌ها، نوع خدمات و به ویژه موضوع مردمی سازی یارانه ها، مدیران حوزه‌های راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری، توزیع نیروی برق، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعزیرات حکومتی در این میز‌ها حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت: میز‌های خدمت از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در محل نماز جمعه بیرجند و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

جمعه گذشته میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان با حضور مدیران در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار