گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در خراسان جنوبی

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ۲۰۰ عنوان برنامه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در نشست خبری گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، برگزاری پویش کتاب با موضوع دفاع مقدس و نقش رزمندگان، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس، رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس، و ۴ کتاب عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه های  سالروز آزادسازی خرمشهر است.

او برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کتابخوانی، رژه موتوری، برگزاری مراسمات مردمی، اجرای سرود در پارک‌ها، رونمایی از تولیدات نماهنگ و مستندات و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

سرهنگ فلاحی گفت: تعهد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پارسال تألیف ۶۰ عنوان کتاب بوده که بیش از تعهد، تألیف ۸۲ عنوان کتاب شروع شده و تاکنون ۵۸ عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

او روحیه و انگیزه رزمندگان، بهره گیری از صنعت پدافندی دشمن، فرماندهی، به کارگیری مناسب تجهیزات مناسب نیروی انسانی رزمندگان و... را در موفقیت عملیات و آزادسازی خرمشهر مؤثر دانست و یادآور شد: عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در دفاع مقدس بود.

اعزام پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس به دانشگاه ها، برگزاری نشست بصیرتی در قالب جهاد تبیین، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت المقدس و تجدید میثاق با آرمان شهدا از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در خراسان جنوبی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار