معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:در ۲ ماه گذشته از امسال بیش از ۱۲۷هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پلیس استان صورت گرفته است.

سرهنگ قدیمی گفت: سامانه پلیسی ۱۱۰، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات در ابعاد مختلف به شهروندان می‌باشد.

او می گوید: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، سامانه ۱۱۰ استان با ۹ خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم می‌توانند، در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اجرای رزمایشات مقابله با اغتشاشات، آموزش کارکنان یگان امداد واجرای رزمایش داخلی دریگان ویژه، تمرین رزمایش مقابله با تجمعات غیر قانونی، اجرای جلسات مختلف پاسگاه فرماندهی و مقابله عملیاتی در مرکز استان وشهرستان‌ها ازدیگر اقدامات معاونت عملیات استان در ۲ ماه گذشته از امسال است.

او گفت: از دستاورد‌های مهم سامانه پلیسی ۱۱۰ می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند می‌باشد.

سرهنگ قدیمی از شهروندان خواست تاهرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

او می گوید: در ۲ ماه گذشته از امسال تعداد ۱۲۷ هزار و ۴۰۵ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که نشان اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت:از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سویی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجاء و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می‌دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.