دهمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی با عنوان مدرسه انقلاب با تجلیل از گروه‌های برتر در قم به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام محمد حسن مرادی، رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان گفت: جشنواره دانش آموزی قم، نمودِ ارزیابی تلاش‌های ۶۰ مدرسه استان در اجرای برنامه‌های دهه فجر است.

او با اشاره به تجلیل از ۲۰ مدرسه دخترانه و پسرانه با عنوان برگزیدگان این دوره گفت: از گروه‌های انجمن اسلامیِ ۱۰مدرسه دخترانه و ۱۰ مدرسه پسرانه تجلیل شد.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قدردانی از دیگر گروه‌های شرکت کننده را هم از دیگر برنامه‌های این جشنواره بیان کرد و گفت: دانش آموزان در سرفصل‌های بهترین غرفه، بهترین کار گروهی، خلاقیت، محتوا و بهترین گروه تلاشگر ارزیابی شدند.

حجت الاسلام علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور هم در این مراسم که در مجتمع فرهنگی مریم برگزار شد، جهاد تبیین را فریضه فوری خواند و گفت: فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی باید علاوه بر دهه فجر در کل سال جاری باشد.

او از مدیران آموزش و پرورش خواست حامی انجمن‌های اسلامی و کانون‌های پرورشی فکری باشند تا هرچه بهتر دستاور‌های انقلاب تبیین شود.

حسین تاریخی، دبیر کل انجمن‌های اسلامی کشور هم در این جشنواره تلقین ناکارآمدی نظام و نشر نا امیدی در جامعه را از اهداف دشمنان بیان کرد.

اوبا اشاره به فعالیت گسترده رسانه‌ای غرب بر ضد نظام جمهوری اسلامی از دانش آموزان و مدیران خواست با ابتکار و خلاقیت در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بکوشند.

علیرضا رحیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم هم ایجاد روحیه ایستادگی در مقابل زورگویان را از اهداف انجمن‌های اسلامی بیان کرد.

او با اشاره به ضرورت ارتقاء علمی، فرهنگی، تفریحی دانش آموزان و لزوم تبیین با دستاورد‌های انقلاب اسلامی در قالب فعالیت انجمن‌های اسلامی، گفت: مدارس استان با تمام امکانات در فصل تابستان در اختیار انجمن‌های اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار