امام جمعه خاش گفت: دولت با جراحی اقتصادی در صدد کمک به مردم و تامین معیشت خانوارهای محروم و مستمند بوده، بنابراین از مسوولان انتظار می رود با محتکران و افراد گران فروش برخورد کنند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خاش  گفت: در دولت توان و ظرفیت مقابله با مفسدان اقتصادی و افرادی که به مردم ظلم روا می‌دارند، وجود دارد و مردم نیز در این موضوع همراه دولت خواهند بود.

او گفت: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم باید با آسانی باشد تا مردم در تامین معیشت زندگی دچار مشقت و سختی نشوند.

امام جمعه مسجد جامع الخلیل خاش نیز با تاکید بر ضرورت و اهمیت مقابله با معضل گران‌فروشی و تنظیم بازار گفت: با توجه به اینکه مشکلاتی در مسیر اصلاح قیمت‌ها وجود دارد، مردم را به صبر و حفظ امنیت دعوت می‌کنیم و از دولت می‌خواهیم برای تامین معیشت مردم فکر و تدبیر کند.

مولوی محمدعثمان قلندرزهی گفت: گره‌گشایی از مشکلات معیشتی و حفظ امنیت در جامعه با نزدیک به خداوند بودن و داشتن عقیده درست میسر است، بنابراین می‌گوییم ما با مشکل تحریم آمریکا و فلان کشورها روبرو نیستیم، بلکه با تحریم خداوند روبرو هستیم.

او گفت: مشکلات پیش آمده در مسیر زندگی ما نتیجه دوری از قرآن و اسلام و سیرت نبوی است، بنابراین همه ما، دولت و ملت باید به سمت الله و احکام دین برگردیم، زیرا اختیارات در دست الله است، اگر امروز توبه کنیم دولت و ملت برگردیم، خواهیم دید درهای رحمت الله از زمین و آسمان به روی همه باز خواهد شد.

مولوی عبدالحکیم عمرزهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت خاش نیز گفت: دولت باید با قاطعیت از تخلفات بازار و ظلم بر مردم جلوگیری کند و اجازه ندهد که محتکران و گرانفروشان در جامعه معیشت مردم را تنگ کنند.

او گفت:احتکار کالاها از دیدگاه خداوند و اسلام و قرآن حرام است و سود به دست آمده قطعا حرام و آتش بوده و محتکران و گرانفروشان از طریق اینگونه معاملات فایده ای نخواهند برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار