مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: در منطقه جلیل شهرستان بویراحمد ۲هزار و ۶۰۰مورد خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی ارائه شد.

امان الله جهان بین گفت: مانور ۲ روزه به مناسبت صدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و خدمات بهداشتی،درمانی و توانبخشی صورت گرفت.

او می گوید: در این مانور ۸۹۰ مورد خدمات پزشک عمومی و متخصص ، هزار و سه  خدمات پرستاری ، ۲۲۰ مورد خدمات بهداشت مادر و کودک ، صد مورد تغذیه ، ۸۰ مورد بهداشت و روان ، صد مورد بهداشت محیط به مراجعه کنندگان ارائه شد.

به گفته جهان بین،  ۱۲۰ تن نیز آموزش های مقابله با زلزله و پناه گیری و مدیریت استرس در بحران را در این مانور فرا گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در این مانور از بیمارستان اضطراری (RDH) رونمایی که زیر ساخت مناسبی برای تسریع در ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و امدادی در مواقع بحران و شرایط اضطراری است.

او می گوید: این بیمارستان از این به بعد به عنوان ظرفیتی جدید در این جمعیت ودر راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم عزیز استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

جهانبین گفت: در اجرای این مانور به غیر از تیم بهداشت و درمان اضطراری تیم‌های سفیران حمایت روانی( سحر )،تیم های امداد و نجات ،تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب) و مربیان آموزشی نیز حضور داشتند که به فراخور وظایف تخصصی خود خدمات اجتماعی، روانی و آموزشی ارایه دادند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.