جک دورسی: دیگر هرگز مدیر عامل توئیتر نخواهم شد

جک دورسی یکی از بنیان گذاران شبکه اجتماعی توئیتر شایعات درباره بازگشتش به توئیتر را تکذیب کرد.

جک دورسی در تلاش است تا شایعات مبنی بر بازگشت او به عنوان مدیر عاملی توئیتر (پس از به خرید توئیتر از سوی ایلان ماسک) را از بین ببرد. او دیروز در پاسخ به کسی که پیش‌بینی می‌کرد برای رهبری شرکتی که او یکی از بنیان‌گذارانش بود بازخواهد گشت، در توئیتی نوشت: "نه من دیگر هرگز مدیرعامل نمی‌شوم. "

همچنین در پاسخ به توئیت دیگری، دورسی گفت که در نهایت هیچ‌کس نباید مدیرعامل توئیتر باشد. شاید او به Bluesky اشاره می‌کند، پروژه‌ای که هدف آن تبدیل توئیتر به یک پروتکل غیرمتمرکز است.

دورسی سابقه‌ای بحث برانگیزی در توئیتر دارد. هیئت مدیره شرکت توئیتر، تنها دو سال پس از اینکه او به راه اندازی این شرکت کمک کرد، او را در سال ۲۰۰۸ از سمت خود به عنوان مدیر عامل اخراج کرد. او در سال ۲۰۱۵ پس از اینکه توئیتر دو مدیر عامل دیگر را پشت سر گذاشت، به سمت مدیر اجرایی بازگشت، اما در سال ۲۰۲۰، گروهی از سرمایه گذاران در هیئت مدیره توئیتر تلاش کردند تا برای او جایگزینی پیدا کنند. آن‌ها به توجه تقسیم شده و عدم نوآوری او اشاره کردند، اما دورسی موفق شد در نهایت به شغل خود ادامه دهد. البته در نوامبر ۲۰۲۱، او به دلایلی از سمت خود کناره گیری کرد.

جک دورسی


بیشتر بخوانید


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمریکا شده دشمن توئیتر
آخرین اخبار