فداکار گفت: ساماندهی تیم مدیریتی با شاخصه‌های پر کاری، مردم داری، دوری از کار‌های نمایشی، فساد ستیزی و جوان سازی این تیم به سرعت انجام می‌شود.

محمد مهدی فداکار در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان که امروز با حضور وزیرکشور در استانداری کرمان برگزار شد، با قدردانی از دولت و وزیر کشور گفت: استان کرمان، استانی با وضعیت خاص است و پراکندگی جمعیت زیادی دارد و  ظرفیت‌های آن در نقاط مختلف، متفاوت است و  این موارد  خدمت رسانی را سخت کرده است.

او می گوید: اقتصاد استان  کرمان در حوزه شمال و جنوب کاملا متفاوت است و اقتضائات منطقه‌ای و فرهنگی متفاوتی دارد.

به گفته استاندار کرمان  باید همه برای پیشرفت استان کمک کنند؛ زیرا در سراسر استان عقب افتادگی وجود دارد و این استان باید توسعه پیدا کند.

او می گوید: گردشگری استان به دلیل حوزه صنعت و معدن مغفول مانده است، درحالی که در استان کرمان، آثار ثبت شده جهانی و ملی وجود دارد و کویر استان دارای ویژگی‌های خاصی است. 

فداکار گفت: گردشگری دینی در استان کرمان، امروز به دلیل وجود مرقد سردار دل‌ها اصل مهمی شده است و باید آن را مورد توجه جدی قرار دهیم.

او گفت: در بخش کشاورزی در برخی محصولات اول هستیم و معادن، شرکت‌های بزرگ، تیم‌های ورزشی در استان کرمان وجود دارند و  همه آن‌ها به صورت نامتوازن رشد کرده اند.

 استاندار کرمان  می گوید: ساماندهی تیم مدیریتی با شاخصه‌های پر کاری، مردم داری، دوری از کار‌های نمایشی، فساد ستیزی، جوان سازی تیم مدیریتی به سرعت انجام می‌شود.

او گفت: باید به الگوی مدیریتی شهید سلیمانی در استان وفادار باشیم و شهید سلیمانی از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد و کار من با او قابل مقایسه نیست؛ اما سعی می‌کنم  در مسیر او حرکت کنم و از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنم. 

فداکار می گوید: هیچ وابستگی و  تعلق خاطری به حزب و جناح خاصی ندارم و سعی می کنم استقلال عمل را حفظ کنم و بدون شک از نظر‌های خیرخواهانه نماینده ولی فقیه و نمایندگان معتمد مردم استفاده می‌کنم.

 به گفته او در صورتی که مانع شرکت های دانش بنیان‌ نشویم، خوب کار می‌کنند و  به شرکت‌های دانش بنیان کمک می‌کنم و مشکلات پارک علم و فناوری را حل خواهم کرد.

استاندار کرمان می گوید: کم‌آبی، مهم‌ترین چالش استان است و  هیچ اعتقادی به انتقال دورن آبی داخل استان ندارم و باید از دریا آب بیاوریم.

به گفته او  ۸۲ درصد سرمایه گذاری در شمال استان صورت می‌گیرد و این مهاجرت و آسیب نتیجه این موضوع  است که عدالت حکم می‌کند، کار دیگری انجام دهیم. 

فداکار گفت: از همه دوستان درخواست کمک دارم و دست یاری به طرف همه طیف‌های سیاسی دراز می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار