زینی وند گفت: پیگیرترین شخص برای تغییر خودم بودم و فردی نبودم که دنبال سمت باشد.

علی زینی وند در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان که امروز با حضور وزیرکشور در استانداری کرمان برگزار شد، گفت: تقریبا در سخت‌ترین شرایطی که می توان تصور کرد، یک مسئول ارشد استانی یا ملی مسؤلیت بگیرد و ادامه دهد، مسئولیت استانداری کرمان را برعهده گرفتم. 

او می‌گوید: شرایط سختی بود و در شرایطی که دولت مسئولیت را به من واگذار کرد، در جلسه معارفه گفتم من یک بچه روستایی هستم و  بدون هیچ پشتوانه ای،  جمهوری اسلامی به من کمک کرد و فرصت داد تا استعداد خود را بروز دهم.

استاندار پیشین کرمان گفت: پس از ابلاغ مسئولیت به سرعت در استان حضور یافتم و به مسائل تسلط یافتم.

او گفت: من در شرایط سخت آمدم و با جدیت کار کردم و امروز که از استان می‌روم از همه نماینده‌ها و از فضایی که نماینده ولی فقیه در استان و اعضای شورای تامین فراهم کردند، تشکر می کنم. 

به گفته زینی وند تراز ما در مصرف برق منفی است و ۵ تا ۶ هزار مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی برای آینده نیاز داریم و  برنامه ریزی ها انجام  شده است  و البته کمبود آب  نیز در استان وجود دارد.

او گفت: در استان کرمان، توازن وجود نداشت و در توسعه مناطق فرق زیادی است که برنامه ها برای حل این مشکل صورت گرفته است.

به گفته استاندار پیشین کرمان امروز ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری سلول‌های خورشیدی در برق و کارخانه تولید لاستیک‌های فوق سنگین با سرمایه گذاری  ۸ هزار میلیارد تومانی آماده کلنگ‌زنی است.

به گفته او  مشکلات ۱۵ کارخانه در استان را نیز حل کردیم.

زینی وند می گوید: متاسفانه کرمان در بخش فرونشست اولین استان مشکل ساز هست و شرایط خطرناک  است که باید برنامه ریزی شود و  از برداشت سنگین آب‌های زیرزمبنی جلوگیری کرد.

او گفت: جمهوری اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و  زیرساخت‌های فرهنگی اگر تضعیف شود با هیچ ابزاری نمی‌توان ابهت و اقتدار را  حفظ کرد‌ .

به گفته استاندار پیشین برای تقویت بنیان شهید سلیمانی در این استان کار‌های بزرگی انجام شده است. 

 او می گوید: ابزار حکمرانی محلی برای استانداران فراهم نیست و وزارت کشور و مجلس باید این موضوع را جدی بگیرند. 

زینی وند به شرایط  پیچیده کشور پرداخت و گفت:  با تصمیمات سطحی نمی شود کشور را مدیریت کرد. 

او می گوید: پیگیرترین شخص برای تغییر خودم بودم و فردی نبودم دنبال سمت باشد و کرمانی ها آدم های بزرگی در سطح کشور دارند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار