وحیدی گفت: ریل اقتصادی ما باید تغییر کند که مسئولیت بسیار بزرگی است؛ البته خیلی‌ها حاضر نشدند زیر بار آن بروند.

احمد وحیدی در در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان که امروز در استانداری کرمان برگزار شد، گفت: در دیار شهید سلیمانی عزیز توفیق چهارمین سفر را دارم  و بدانیم این شهید که افتخار داریم در موردش صحبت می‌کنیم، مفاهیمی را وارد ادبیات مذهبی و مبارزاتی نظام جمهوری اسلامی کرد که باز جبهه‌های جدیدی پشت آن ساخته شد.

او گفت: شهید سلیمانی، مدافع حرم را که کلمه بزرگی است و می‌دانیم چه مفهموم بزرگی دارد، در ادبیات مذهبی و  جبهه وارد کرد. 

وزیر کشور  می‌گوید: خداوند بدون دلیل کسی را عزیز نمی‌کند و  حساب  و کتاب دارد و کسی  خیلی دقیق به این رفعت و بزرگی که سردار سلیمانی رسید، می‌رسد و  شهید سلیمانی حجتی است که به ما نشان  داد، باید این راه‌ها را رفت تا رسید و می‌توان عبد شد.

او گفت: از خصوصیات اخلاقی که من از  زینی وند شناختم، این بود که او مردی صادق و  با صراحت است که با نگاه ملی و پایبندی به ارزش‌ها برای سربلندی نظام تلاش می کند. 

به گفته وحیدی فشار‌های سختی به زینی وند بود؛ اما سعه صدر داشت و همیشه غم استان را می‌خورد.

او گفت: فداکار یک رزمنده و جانباز لشکر ۴۱ ثارالله  است که در یگان غواصان حضور داشته است و این افتخار بزرگ تری است که  برای کرمان یک استان بسیار مهم کار کند. 

وزیر کشور می‌گوید: انقلاب ما یک انقلاب بی نظیر است و رهبر ما و  شهید سلیمانی ما دومی ندارند و کار بزرگی که صورت گرفته این است که  این انقلاب، دنیا را عوض کرده است و جمهوری اسلامی در نقطه ای قرار گرفت است که می‌تواند مرز‌های فرهنگی، سیاسی و ژئوپولتیک و هویتی در زمینه‌های مختلف را جابه جا کند.

او گفت: انقلاب اسلامی هویت‌های جدید آفرید و مرز‌های جدیدی را  تعریف کرد و  امروز دنیای غرب، اسیر دست پیشرفت و مرز‌های انقلاب اسلامی  شده است. 

به گفته وزیر کشور زوزه‌های رژیم صهیونیستی و غرب، احساس نزدیکی و فروپاشی است که خودشان دارند و  این هویت بلند انقلاب اسلامی است که بر جان‌ها چنگ انداخته است و می‌بینیم که دشمنان  دچار وحشت هستند.

او می‌گوید: دشمنان از آفرینش‌های نو به نو انقلاب اسلامی در هراس هستند و دیروز از امام (ره) و امروز از نام مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی می‌ترسند و  هر روز یک میدان جدید از آن‌ها به نفع جمهوری اسلامی و مردم ما گرفته می‌شود.

به گفته وحیدی ریل اقتصادی ما باید تغییر کند که مسئولیت بسیار بزرگی است؛ البته خیلی‌ها حاضر نشدند زیر بار آن بروند.

او می‌گوید: امروز دارد  گام‌های بلندی در همه حوزه‌ها به خصوص در حوزه اقتصاد برداشته می‌شود.

 وزیر کشور گفت: در استان بزرگ کرمان یکی از کار های مهم جلو بردن پر قدرت مسائل سیاسی است و اتفاقات بزرگی باید رخ دهد و در پیش است که انجام خواهد شد و می‌بینید جمهوری اسلامی در همه مسائل شکوفا می‌شود و در اقتصاد هم بسیار شکوفا خواهد شد. .

او می‌گوید: در حداکثر تحریم‌ها طرح‌های عمده‌ای در حال انجام است.

 وحیدی می گوید: تلاش‌های بسیار ارزشمندی در استان کرمان شده است و با قدرت ادامه می‌دهیم و امیدواریم استان کرمان در پیشرفت اقتصادی پیشگام باشد. 

 او خطاب به خود و حاضران  در جلسه گفت: دچار حاشیه نشویم و با تمسک به اهل بیت (ع) و بهره گیری از ارواح شهدا و تحت فرمان رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی)  با قدرت جلو برویم. 

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد که سنگر‌های فتح یکی پس از دیگری به دست مردم فتح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار