مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:رمضان امسال به حساب ۲۷ خانواده نیازمنددراستان زنجان بیش از ۱۶۲ میلیون ریال کمک بلاعوض  واریز شده است.

موسوی گفت: ماه رمضان امسال به حساب ۲۷ خانواده نیازمند ساکن در محلات کم برخودار شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار بیش از ۱۶۲ میلیون ریال کمک بلاعوض  واریز شده است.

او به توزیع ۳ هزار و ۱۰۵ پرس غذای گرم در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: این تعداد غذای گرم در مراسم‌های افطاری با همکاری خیرین، خانه‌های هلال و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ارزش ریالی این غذا‌های گرم در افطاری‌ها را یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بیان کرد.

او می گوید: علاوه بر این اقدامات، هزار و ۳۷۵ بسته معیشتی نیز به ارزش ۳ میلیارد و ۶۵۴ میلیون و ۷۴۳ هزار ریال با همکاری خیرین، نیکوکاران، خانه‌های هلال و کمیته امداد امام خمینی (ره) میان مددجویان هلال احمر استان زنجان توزیع کرده ایم.

موسوی از توزیع ۲۵۵ بسته بهداشتی در استان زنجان برای خانواده‌های نیازمند خبرداد و گفت: ارزش این بسته‌ها ۴۵۳ میلیون ریال بود.

او با بیان اینکه ۳۰ جفت کفش برای افراد نیازمند و کم برخودار زنجان توزیع شده است، گفت: ارزش این کفش‌ها نیز به مبلغ ۴۵ میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر بوده است.

او می گوید: جمعیت هلال احمر استان زنجان در زمینه تهیه تجهیزات پزشکی، هزینه‌های درمان نیازمندان و در سایر زمینه‌ها برای کمک به خانواده‌های کم برخوردار در حال فعالیت است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همکاران ما در واحد مددکاری معاونت داوطلبان هلال احمر استان هزینه دارو و درمان افراد نیازمند را تامین و مشکلات آن‌ها را رفع می‌کنند.

موسوی گفت: این فعالیت نیز با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی و ناتوانی مالی خانواده‌های کم برخوردار که موجب نجات جان انسان‌ها و رهایی آن‌ها از درد بیماری می‌شود، کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است و کسانی که در این مسیر قدم بر می‌دارند به حتم خیر دنیا و آخرت را نصیب خود خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.