مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت:تیم‌های عملیاتی هلال احمر زنجان امسال در قالب طرح امداد و نجات نوروزی برای آسیب دیدگان ۷۱ حادثه امدادرسانی کردند.

 موسوی به عملیات‌های امدادی هلال احمر در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: از ۲۶ اسفندماه پارسال تا پایان ۱۵ فروردین ماه امسال ۱۲۴ تیم عملیاتی با ۳۲۷ نجاتگر برای ۲۱۷ نفر امدادرسانی کرده اند.


او می گوید: در این حوادث ۵۰۷ نفرمتأثر از حادثه و ۵۰۳ نفر نیز آسیب دیده بودند که چهار نفر از آن ها در محل حادثه  جان خود را از دست داده بودند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این حوادث ۱۵۹ مصدوم برجا گذاشت که نیرو‌های عملیاتی هلال احمر استان زنجان ۱۵ نفر از مصدومان را جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

موسوی گفت: نوروز امسال ۷۱ مورد حادثه در جاده‌های زنجان، خدابنده، ابهر، خرم دره و طارم اتفاق افتاده است.

او می گوید: در این عملیات‌های امداد و نجات آمبولانس، خودروی نجات، کمک دار سبک و ست هیدرولیک نجات بکارگیری شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۱ پایگاه ثابت و چهار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت نیز در مسیر‌های ارتباطی پرتردد و پر خطر این استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مستقر کرده بودیم.

موسوی می گوید:  برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر ۱۵ پایگاه فعال در جاده‌های استان هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.