سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان گزارش شده است.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گفته او طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان گزارش شده است و مجموع جان باختگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون، ۵ هزار و ۶۳۵ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۵۴ نفر، شامل: ۳۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۶ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

او می‌گوید: در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ مورد در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند که از این تعداد، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم، ۵ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

صحبتی میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان را در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۱۸۲ نفر، در نوبت دوم ۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۸۸ نفر و در نوبت سوم ۸۶۳ هزار و ۲۱۷ نفر اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار