سرپرست فرمانداری زرند گفت: پروژه ۲۰ واحدی اقدام ملی مسکن زرند با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

جلسه هم‌اندیشی بررسی مشکلات نهضت جهش تولید مسکن در شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری ، شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، حجت‌الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب، نورالدینی معاون عمرانی فرماندار، سلطانی رئیس بنیاد مسکن اننقلاب اسلامی شهرستان و نورالدینی رئیس راه و شهرسازی برگزار شد. ️

سرپرست فرمانداری با بیان اینکه در مرحله اول، برنامه ریزی برای تامین زمین ۳۷۰ واحد مسکونی جهت طرح نهضت جهش تولید مسکن در شهرستان، صورت گرفته، گفت: ۴۵ قطعه زمین مسکن توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان در ۲ نقطه از شهر زرند تخصیص و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یا متقاضیان بعنوان پیمانکار گردیده که با این تعداد زمین، ۹۰ واحد مسکونی برای متقاضیان خصوصا جوانان و زوج‌ها احداث خواهد شد.

او با بیان اینکه ضریب نفوذ مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در شهرستان زرند بسیار بالاست در خصوص طرح نهضت ملی مسکن می‌گوید: پروژه ۲۰ واحدی اقدام ملی مسکن با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست و در طرح نهضت ملی مسکن ۷۷۰۰ نفر متقاضی ثبت‌نام نموده که پس از استعلام ۲۵۹۲ نفر واجد شرایط شناخته شده که تاکنون ۴۳۴ متقاضی وجه اولیه خود را به حساب خودشان در بانک مسکن واریز نمودند.

او گفت: با پیگیری‌های انجام شده تعداد ۱۴۰ قطعه زمین دیگر برای نهضت جهش مسکن شهرستان در دست بررسی و اخذ اسناد تفکیکی میباشند که به محض آماده شدن اسناد، به احداث ۲۸۰ واحد مسکونی دیگر اختصاص می‌یابد.

در ادامه نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات و اختصاص زمین مناسب جهت ساخت مسکن ملی می‌گوید: مردم ما مردم نجیب و شریفی هستند که نباید درگیر پیچ و خم‌های اداری باشند و کار مردم در اصرع وقت باید انجام شود.

شریعتی گفت: با اهتمام ویژه همه مسئولان و با همراهی دولت سیزدهم گامی بلند برای خانه دار شدن جوانان ما برداشته شده که باید به قید فوریت مشکلات پیش روی مردم عزیزمان برداشته شود تا آرامش برای مردم مهیا گردد.

او می‌گوید: ما آماده همراهی و پیگیری حل مشکلات پیش رو این طرح عظیم هستیم و حل مشکلات را از تهران و وزارت خانه‌های مربوطه پیگیری خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار