روزنامه رای الیوم نوشت یک سایت نزدیک به دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ترور رهبر جنبش حماس در نوار غزه را خواستار شد.

روزنامه اینترنتی رای الیوم که از لندن به روز رسانی می‌شود در گزارشی از قدس نوشت: بعد از سخنرانی یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس در غزه، یک سایت نزدیک به دستگاه اطلاعات اسرائیل، تاکید کرد السنوار خطری واقعی برای آینده اسرائیل به شمار می‌رود.

این سایت افزود: بهتر است اسرائیل در سریعترین زمان ممکن السنوار را ترور کنند چرا که آزادی این مرد از زندان‌های اسرائیل تغییراتی ریشه‌ای در صحنه فلسطین و منطقه به وجود آورد که به نفع اسرائیل نیست.

دانا بن شمعون، روزنامه نگار صهیونیست و متخصص امور فلسطین در این خصوص گفت: السنوار می‌گوید اگر تجاوزات اسرائیل به مسجد الاقصی ادامه داشته باشد، نبرد در آخر ماه رمضان تمام نخواهد شد. این بار تهدید السنوار صریح و روشن است.

یونی بن مناحیم، دیگر روزنامه نگار صهیونیست درباره السنوار گفت: السنوار ضعف امنیتی و سیاسی بنت، لاپید، گانتس را فاش کرد و با انگیزه احساس قدرت به خودش اجازه می‌دهد اسرائیل را تهدید کند.

عمیر بوحبوط، خبرنگار سایت عبری زبان والا نیز گفت: السنوار وقتی صحبت می‌کند یادآور می‌شود که آرامش موقت است. حماس به تقویت توان و سلاح و آموزش مشغول است و وقتی احساس کند که زمان مناسب است حمله خواهد کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سال گذشته و پس از عملیات شمشیر قدس مدعی شده بود که یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه و محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) همچنان از جمله اهداف ترور این رژیم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
7891
۱۷:۰۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر یحیی السنوار ترور شود دنیا شاهد ترور بیگناهانی خواهد بود که هیچ ارتباطی با موضوع اسراییل و فلسطین نداشته باشند. اگر یحیی سنوار ترور شود دنیا در خون دست و پا خواهد زد از طفل یک روزه تا پیر صد ساله. اگر یحیی السنوار ترور شود جنگ جهانی اتمی شروع خواهد شد. چون فلسطین از طرف روسیه تقویت می شود. اگر یحیی السنوار ترور شود نقشه جغرافیای عالم به هم خواهد خورد.
آخرین اخبار