مقامات صهیونیست اعتراق کردند در عملیات‌های شهادت طلبانه مجاهدان فلسطینی از ماه مارس دستکم ۱۶ صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

مقامات صهیونیست برای نخستین بار از آمار بالای شمار تلفات خود در تقابل با مجاهدان فلسطینی خبر دادند. 

بر این اساس، شبکه الجزیره به نقل از محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ماه مارس (دو ماه گذشته) در عملیات های شهادت طلبانه مجاهدان فلسطینی علیه دشمن اشغالگر قدس ۱۶ صهیونیست به هلاکت رسیده اند. این افراد در عملیات هایی با سلاح سرد و نیز تیراندازی فلسطینی ها کشته شده اند.

مقامات صهیونیست با ابراز نگرانی از افزایش عملیات های شهادت طلبانه، خواستار تشدید تدابیر امنیتی برای جلوگیری از وقوع چنین حملاتی هستند. با این حال، ادامه سیاست مشت آهنین رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین چاره ای جز مقاومت برای مجاهدان باقی نگذاشته است. 

پیش تر در شب گذشته یکی از اعراب ساکن سرزمین های اشغالی با یک خودرو یک افسر صهیونیست را زیر گرفت. حال این افسر در حال حاضر وخیم گزارش شده است.

مقامات تل آویو برای مقابله با فلسطینی ها شش گردان ذخیره خود را به خدمت فراخوانده اند. هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی سیاست سخت گیرانه تری را علیه مردم مظلوم فلسطین اعمال می کند که با واکنش جوانان فلسطینی همراه می شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار