عضو شورای سیاسی حزب‌الله با اشاره به پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پروژه به نفرینی برای کشور‌های عربی تبدیل خواهد شد.

شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس، اعلام کرد که آزادی فلسطین دیگر یک رویا نیست و این حقیقت روشنی است برای کسانی که چشم دیدن آن را ندارند.

 به گزارش المنار، شیخ البغدادی با بیان این‌که تمام دسیسه‌های آمریکا برای به زانو درآوردن محور مقاومت و تسلط بر منابع نفتی شکست خورده است، به نابودی حتمی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: «وقتی اسراییل نابود شود، تمام نظام‌هایی که سرنوشت خود را به سرنوشت این رژیم گره زده‌اند هم با آن نابود خواهند شد و فرو می‌پاشند و پروژه عادی‌سازی به نفرین و لعنتی برای آن‌ها تبدیل خواهد شد.»

این مقام حزب الله در ادامه سخنان خود به توانایی نیرو‌های مقاومت پرداخت و اظهار داشت که امروز به برکت کسب تجربه و اقدامات جهادی در محور مقاومت قرار داریم و اگر دشمنان به حمله و اقدامات احمقانه فکر بکند، وارد درگیری بزرگی خواهند شد که به شکست دشمنان منجر خواهد شد.

او در ادامه به انتخابات پیش روی لبنان پرداخت و  بر ضرورت حضور مؤثر در انتخابات پارلمانی تأکید کرد و حضور در این انتخابات را به منزله شکست نقشه‌های آمریکا در لبنان و محاصره‌های اقتصادی عنوان کرد و نتایج نتخابات را راهی برای محدود کردن هژمونی آمریکا بر تصمیماتی لبنان دانست.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله نیز در سخنرانی خود عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و اعلام کرد که باید  کشور‌هایی که با دشمن عادی‌سازی می‌کنند باید محکوم شوند و موضع مناسبی در قبال آن‌ها اتخاذ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار