رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که بذر موج کنونی عملیات‌ها در فلسطین اشغالی، در نبرد شمشیر قدس کاشته شده است.

در پی سلسله عملیات قهرمانانه و انفردای فلسطینیان در شهرک های صهیونیست نشین، رسانه های عبری زبان، اعلام کردند که بذر موج کنونی عملیات ها در فلسطین اشغالی در نبرد شمشیر قدس کاشته شده و دامنه ژئوپلیتیکی حماس و پیروزی آن در سطح آگاهی را تغییر داده است.

به گزارش المیادین، آلون ابیتر، مشاور سابق هماهنگ کننده فعالیت های دولتی در سرزمین های اشغالی، در گفتگو با شبکه صهیونیستی کان با بیان اینکه بذر عملیات های جهادی فلسطینیان در نبرد شمشیر قدس کاشته شده، گفت: «حماس معتقد است که عملیات شمشیر قدس دامنه ژئوپلیتیک و نفوذ حماس را در سایر مناطق، نه تنها در نوار غزه، بلکه در داخل و خارج از سرزمین های اشغالی، تغییر و گسترش داده است.»

آبیتر در ادامه با اشاره به درگیری های ماه گذشته در کوه معبد، مدعی شد که حماس، کوه معبد را اشغال کرده و این تنها یک اشغال فیزیکی نیست بلکه اشغال در سطح بینش ها است. در واقع حماس در به دست آوردن بینش و هشیاری بین مردم پیروز شده است.

رسانه های عبری زبان اعلام کردند که بامداد روز شنبه یک سرباز امنیتی شهرک «آرییل» به ضرب گلوله ۲ فلسطینی مسلح به هلاکت رسید. به گزارش رسانه‌های محلی، این حادثه امنیتی پایان نیافته و نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در پی عاملان این حادثه هستند.

شبکه الجزیره به نقل از محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ماه مارس (دو ماه گذشته) در عملیات های شهادت طلبانه مجاهدان فلسطینی علیه دشمن اشغالگر قدس ۱۶ صهیونیست به هلاکت رسیده اند. این افراد در عملیات هایی با سلاح سرد و نیز تیراندازی فلسطینی ها کشته شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار