معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: عملیات آب رسانی به ۱۶ پارچه آبادی متاثر از سیل در منطقه کروچان رودبار جنوب به زودی آغاز می‌شود.

 قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان کرمان، صبح ۱۰ اردیبهشت ماه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی شمال استان و ارتباط مجازی با فرمانداران و تعدادی از مدیران کل جنوب استان برگزار شد.

سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان، ادارات کل عشایری شمال و جنوب، منابع طبیعی جنوب، توزیع برق شمال و جنوب، راه و شهرسازی جنوب، هلال‌احمر و نیروی انتظامی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته و اقدامات صورت گرفته برای مرمت و بازسازی خسارت‌های وارده، گزارشی ارائه دادند.

سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در این جلسه گفت: طی ۱۰ روز آینده، عملیات آب رسانی  به ۱۶ پارچه آبادی در منطقه کروچان شهرستان رودبار جنوب که در سیلاب دی ماه پارسال خسارت شدیدی دیدند، آغاز خواهد شد.

او می گوید: برای تکمیل نمودار، ساختمان و انبار‌های هلال‌احمر در جنوب استان کرمان نیز پیگیری‌های لازم از سوی هلال‌احمر و ستاد مدیریت بحران صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد تا موافقت‌نامه‌های مربوطه را با اداره کل مالی استانداری منعقد کنند که تا پایان ۳۱ تیر ماه جذب اعتبارات صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.