نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: تنها راه پیشرفت امت اسلامی و جهان اسلام، وحدت و همگرایی امت اسلامی است.

عفت شریعتی در راهپیمایی روز جهانی قدس در زرند گفت: روز جهانی قدس در سایه نامگذاری بنیانگذار جمهوری اسلامی، به عنوان محور اتحاد مسلمانان در دفاع از مظلومان جهان تبدیل شده است و در حقیقت این روز، بزرگ ترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان اسلام در برابر فتنه انگیزی و زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از حقوق تضییع شده جهان اسلام است.

او می گوید: موضوع فلسطین، همچنان باید در صدر دغدغه‌ها و مسائل راهبردی جهان اسلام قرار گیرد و تحقق اهداف بلند آن، یکی از مهم ترین چشم‌انداز‌های بیداری جهان اسلام است و آزادی قدس، کانون وحدت امت اسلام به شمار می‌رود.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی دشمنان در راس آن‌ها استکبار جهانی، امروزه با توطئه‌های مختلف درصدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند که هوشیاری مسلمانان در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در این زمینه بسیار با اهمیت است.

او به ضرورت وحدت و یکپارچگی امت اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: نخبگان، اندیشمندان و امت اسلام باید برای فراهم آمدن و تحقق تمدن نوین اسلامی، وحدت بیش از پیش داشته باشند.

شریعتی کوهبنانی در خصوص رفتار برخی از کشور‌های همسایه و حوزه خلیج فارس در ارتباط با رژیم صهیونیستی، گفت: متاسفانه امروزه بسیاری از سران کشور‌های عربی و اسلامی، آشکارانه با رژیم کودک کش صهیونیستی پیمان صلح و سازش می‌بندند که این خود خیانت به آرمان‌های والای مردم مظلوم فلسطین است.

 او می گوید: با توجه به آیات قرآن، شکست قدرت‌های باطل مانند آمریکا و اسرائیل قطعی است؛ اما لازمه آن باور به زوال باطل و اطاعت از فرامین مقام ولایت، در حقیقت رهبر جهان اسلام است.

شریعتی به وعده خداوند متعال در خصوص شکل گیری تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مقدمات و نشانه‌های شکل گیری تمدن نوین اسلامی است و شکر خدا امروز هم انقلاب اسلامی ایران پرچم دار وحدت و مبارزه با جریان‌های استکباری است و جبهه مقاومت هم یکی از مهم‌ترین اقدامات نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با جریان‌های استکباری در منطقه و جهان است و مسلمانان جهان هم باید با وحدت و همدلی  و با تمسک به قر آن و عترت، از تفرقه و اختلاف پرهیز  کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار