سرپرست شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: پارسال ۲۷ هزار و ۶ فقره انشعاب با تعرفه‌های مختلف در محدوده ۲۷ شهرستان تحت پوشش این شرکت نصب شد.

حمیدرضا جلایر در حاشیه برگزاری مانور جهادی نصب انشعاب در شهرستان‌های مُهر و لامرد، گفت: با نصب انشعاب‌های جدید تا پایان سال گذشته تعداد کل مشترکان برق شهری و روستایی در محدوده توزیع برق فارس به یک میلیون و ۱۷ هزار و ۹۲۱ مشترک افزایش یافت.

او، بیشترین انشعاب در استان را با تعداد ۸۳۱ هزار و ۷۲۰ مشترک مربوط به بخش خانگی دانست و گفت: هم اکنون در بخش عمومی ۲۸ هزار و ۲۶۸ مشترک، در بخش کشاورزی ۲۹ هزار و ۱۸۰ مشترک و در بخش صنعتی ۶۲۲۳ مشترک در حوزه مدیریتی توزیع برق فارس، از نعمت برق برخوردار هستند.

جلایر در خصوص مانور جهادی نصب انشعاب در شهرستان‌های مُهر و لامرد نیز گفت: این مانور در مدت زمان سه روز، با هدف نصب انشعاب متقاضیان برق سه فاز در دستور کار قرار گرفت و با بهره‌گیری از ۱۵ گروه عملیاتی و ناظرین نصب، اجرایی شده است.

جلایر گفت: با افزایش تعداد متقاضیان انشعاب‌های برق و قرارداشتن در آستانه فصل گرم سال، امکان نصب و به روز رسانی انشعاب‌ها مقدور نبود لذا با توجه به اهمیت رضایت مشترکان و تامین برق مورد نیاز آنان، چندین گروه عملیاتی تشکیل و عملیات نصب انشعاب در شهرستان‌های مُهر و لامرد به شکل جهادی و برای ۱۴۵ متقاضی برق سه فاز انجام شد.

سرپرست توزیع برق فارس گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، فرآیند واگذاری و نصب انشعاب سرعت گرفته و تلاش می‌شود که در کمترین زمان پس از اعلام درخواست و انجام امور قانونی توسط متقاضی، دستگاه‌های مورد نیاز نصب و مشترک برقدار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار