معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواستار اختصاص اعتبار توسط شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها به یادمان شهدای گمنام شد.

سیدجواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد شهرستانی مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به توجه به یادمان‌های شهدای گمنام گفت: شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اعتباری برای بازسازی گلزار شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام اختصاص دهند.

او بر استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا جهت تامین امنیت گلزار‌ها همچنین اختصاص اعتبار برای بازسازی یادمان‌ها و گلزار‌های شهدا تاکید کرد و می گوید: برخی از مناطق استان فاقد یادمان شهدای گمنام هستند، ضرورت دارد بررسی و جانمایی شود کدام مناطق استان فاقد یادمان شهدای گمنام است تا در دستور کار قرار گیرند.

به گفته هاشمی مهر، ستاد شهرستانی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار و دبیری نواحی سپاه تشکیل و پیرامون اجرای مناسبت‌های دفاع مقدس برنامه‌ریزی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: ضرورت دارد سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر به نحو احسن گرامی داشته شود.

او می گوید: بنیاد حفظ آثار به دنبال تدوین نقش فرمانداری‌های استان در دوران دفاع مقدس است لذا این خواسته بنیاد در شهرستان‌ها پیگیری و به صورت کتاب در اختیار بنیاد حفظ آثار قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ۲۳ یادمان شهدا در استان نیازمند امنیت هستند.

سرهنگ امیر عباس آسمند با تاکید بر برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌ها می گوید: پارسال در هفته دفاع مقدس ۱۲۸ برنامه با ۱۷۰۰ ریزبرنامه اجرا شد.

او از چاپ ۲۴۳ کتاب دوران دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ۱۷۳ کتاب در حوزه تاریخ شفاهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.