مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در محل پارک مهرورزی یاسوج خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  سرهنگ امیرعباس آسمند ظهر امروز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، اظهار داشت: فرهنگ شهدا نقش تأثیرگذاری در جامعه امروز دارد و باید بیش از پیش ترویج داده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان و تبیین رشادت‌های رزمندگان‌ اسلام در هشت سال دفاع مقدس نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

آسمند عنوان کرد: مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور نمایش آثار به‌جا مانده از رزمندگان، شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در محل پارک مهرورزی یاسوج ساخته می‌شود.

وی خواستار همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه تورهای گردشگری با موضوع راهیان نور، نوسازی و مرمت یادمان شهدا شد و گفت: حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد در راستای حفظ و انتقال نقش شهدای استان به آیندگان ضروری است.

انتهای پیام/ش

مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.