آیین نامه رتبه بندی معلمین پس از کش و قوس‌های فراوان و با تایید مجلس شورای اسلامی از مهر امسال اجرایی می‌شود.

موضوع رتبه‌بندی معلمان یکی از طرح‌های پر حاشیه سال‌های اخیر آموزش و پرورش بوده طرحی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز در مورد آن صحبت شده است.

از مطرح شدن طرح رتبه بندی فرهنگیان مانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چند سالی می‌گذرد، طرحی که پس از کش و قوس‌های فراوان و با تایید شورای نگهبان، دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی از مهر ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش هم موظف است ضمن تدوین آیین‌نامه اجرایی این قانون، آن را به مرحله اجرا درآورد.

طبق این آیین‌نامه آموزش و پرورش معیار‌های عمومی نظیر داشتن روحیه جهادی و تحول‌گرایی، رعایت حجاب و پوشش اسلامی، انگیزه معلمی، تعهد سازمانی بیشترین امتیاز را دارند و بعد از آن هم شایستگی‌های تخصصی همچون مدرک تحصیلی، پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد، تألیف کتاب و مقاله قرار دارند.

رتبه بندی

با این ملاک‌ها سرانجام معلمان در ۵ گروه آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم طبقه‌بندی می‌شوند که برای دستیابی به هر کدام از این رتبه‌ها به‌جز آموزشیار معلم که تا ۵۰۰ امتیاز را شامل می‌شود برای سایر رتبه‌ها به‌ترتیب حداقل ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۵۰ و ۹۰۰ امتیاز ضرورت دارد.

همچنین هر سه سال یک‌بار این آیین‌نامه اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و اگر معلمین امتیاز لازم را برای حفظ رتبه کسب نکنند، به رتبه پایین‌تر تنزل خواهند کرد و به‌دنبال این موضوع موظف به گذراندن دوره بازآموزی در دانشگاه‌های وابسته به آموزش و پرورش می‌شوند و اگر این مورد برای بار دوم تکرار شود، معلم از رسته آموزشی و فرهنگی خارج خواهد شد.

طرح رتبه بندی

طرح رتبه بندی معلمین از طرح‌هایی بود که خصوصا در سال‌های اخیر با واکنش‌های بعضا منفی معلمین رو به رو شده بود و خیلی از فرهنگیان در خصوص این طرح و نحوه اجرایی شدن و و تبصره‌های آن انتقاد‌هایی را داشتند و چندان به آن خوشبین نبودند.

در همین خصوص علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: تا به امروز نسبت به همه مسائل و مشکلاتی که مد نظر معلمان در آیین نامه رتبه‌بندی بود، تذکرات لازم را دادیم و بیشتر این مسائل رفع شده است. یکی از مسائلی که در آخرین اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان مورد بازنگری قرار گرفت، این بود که برای استاد معلمی، شرط دکتری برداشته شود. همچنین در آخرین اصلاح آیین نامه تأکید شده آخرین مدرک معلمان لحاظ شده و حق و حقوق آن‌‎ها پرداخت شود.

معلمین

منادی سفیدان با استناد به استعلامی که از معاونت قوانین مجلس گرفته شد، گفت: معاونت قوانین مجلس نیز تأکید داشت باید این مدارک جدید معلمان اعمال شود.

او یادآور شد: بسیاری از موارد جزئی مد نظر معلمان نیز در آیین نامه مورد توجه قرار گرفت و انتظار داریم نهایتا یک آیین نامه کامل و جامع با لحاظ کامل منافع معلمان تدوین و روانه صحن هیأت دولت شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: تلاش ما این بود در طول زمان تدوین آیین نامه اجرایی نقطه نظرات معلمان را منتقل کنیم تا آیین نامه‌ای خوب و به نفع معلم تدوین شود و انتظار داریم آیین نامه تدوین شده هرچه سریع‌تر به تصویب دولت برسد و قانون رتبه بندی معلمان وارد فاز اجرایی شود.

همچنین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دیدار با جمعی از فرهنگیان از لزوم اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمین خبر داد و گفت:دولت مصمم است همه ابعاد قانون رتبه‌بندی معلمان را در راستای ارتقاء شأن و منزلت فرهنگیان عزیز مورد توجه قرار دهد و به این وسیله در راستای ارتقای کیفیت آموزش در کشور گام بردارد.

رئیس جمهور افزود: متأسفانه در خصوص رتبه‌بندی معلمان صرفاً بخش مالی برجسته شده، اما از ابعاد مختلف دیگری که می‌تواند جایگاه فرهنگیان را در جامعه ارتقاء دهد، غفلت شده است که این به نوعی ظلم در حق این قشر فرهیخته است.

رئیسی اجرای سند تحول آموزش و پرورش را یک ضرورت خواند و گفت: این سند از اسناد بالادستی است و دولت حتماً آن را به عنوان مهم‌ترین سند پیگیری و اجرایی خواهد کرد.

رتبه بندی معلمین

صادق ستاری فرد سخنگوی آموزش و پرورش درباره طرح رتبه بندی گفت: در رتبه‌بندی معلمان پس از احراز شرایط، در رتبه‌های خود قرار می‌گیرند و بعد از آن ۵سال در آن رتبه خواهند بود و پس از آن هیأت‌های ممیزی تشکیل شده درباره ارتقای رتبه معلمان تصمیم‌گیری خواهند کرد.

ستاری‌فرد تصریح کرد: رتبه‌بندی شامل همه کسانی که از ابتدا تحت عنوان معلم استخدام شده‌اند می‌شود و نیرو‌های اداری نیز که در رسته آموزش قرار ندارند و رسته آنان اداری است، در صورت حضور در مدارس، مشمول رتبه‌بندی خواهند شد.اساس رتبه‌بندی اصلاح نظام پرداخت معلمان خواهد بود و این نظام باید به بهبود وضعیت معیشتی معلمان منجر شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اگر معلمی به رتبه‌ای که برای وی در نظر گرفته شده، اعتراض داشت، می‌تواند شکایت خود را در هیأت‌های ممیزه تشکیل شده مطرح کند و این موضوع آنجا بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به بند تجربه در آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان گفت: در تجربه صرفا سنوات ملاک نیست و عبارت است از مجموعه‌ای از توانمندی‌هایی که معلم در طول سال‌ها کسب کرده است.

طرح رتبه بندی معلمین اکنون به ایستگاه پایانی خود رسیده است و باید دید که آیا اجرایی شدن باعث بهتر شدن شرایط معیشتی فرهنگیان می شود یا خیر .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
خشک تر پاییییییی هم میسوزه معلم خوب معلم بد پایییییی هم میسوزن
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۵:۱۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
واگذارین به خدا.. واگذارین به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
معلما که فقط بلدن کتک بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا وکیلی به وضع طلاب و روحانیون رسیدگی کنید نه بیمه داریم نه هیچ حمایتی چه برسه به رتبه بندی دانشجو فرهنگیان همینکه وارد دانشگاه میشه هم بیمه داره هم حقوق بابا اگه دروغ میگم خودتون بیاین حوزه ببینین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
کسی مجبورت تون نکرده ک معلم باشین همیشه هم ناراضی از حقوق ک پایین تر از 7یا8میلیون نیست
استعفا بدین بذارین اینها ک با این حقوق میتونن درس بدن بیان بازنشسته 4تومان میگیره با 30سال کار شما دوبرابر میگیرین ناراحت هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
اندازه کل ایل و آل و طایفتون تو خوابگاهها تو تیزهوشان و نمونه و دانشگاهها درس خوندم الان بیام استعفا بدم که توی مشنگ بشی جای من معلم ؟
معلم شدن آسون نیست مثل انسان شدن بعضی از مسؤلین
ما خواهان آموزش و پرورش شايسته برای ایران هستیم در همه جهات ما دریافت پول از اولیا به هر اسم و نحوی را شایسته این نظام و کشور نمیدانیم . مدارس ما جذاب نیستن مدرسه باید زیباتر از منزل دانش آموز باشد تا دانش آموز ۵ ساعت تحملش کند. افزایش حقوق یکی از خواسته های معلمان هست و البته با این اوضاع گرانی از خواسته های اولویت دار هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
امثال شما هستند که باعث ترویج برده داری ..و حقوق های نامتعارف و یا نجومی میشوند چون ملتها را بالین جملات سرگرم میکنید کسی متوجه حقوق های نجومی و برده داری نوین نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
چطور میتونی انقدر نادانسته حرف بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
من معلم هستم با 3.5 حقوق تا همین امروز هم هیچ کجا و در هیچ جمعی لب به اعتراض باز نکردم!
اگر این متن رو می نویسم، فقط از شما یک سوال دارم... چطوری باید اموراتم بگذره دوست عزیز که بی اطلاع نظر میدی؟
فکر کردی معلم به راحتی معلم شده؟
اگر معلم شدن انقدر خوب و آسون شما خودت چرا نمیای معلم بشی؟ بسیار شغل شریفی است... بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
در جواب پاسخ۲۲: ازنحوه کلامت پیداس اگر هم خیلی درس خوندی تاثیر مثبتی روت نداشته وشاید صلاحیت معلمی را نداری،دوما از کجا میدانی نویسنده آن نظر و ایل وطایفش چقدر درس خوندن؟ وهستند عده زیادی که وقتی دیگران درس میخواندند ،ازبد روزگار وبیعدالتی هایش مجبور به انجام کارهایی به مراتب سخت تر بوده اند،عقل حکم میکند هر کاری را هر کس میتواند باهمان کیفیت وباقیمت کمتری انجام دهد،به او میرسد،چه دولتی چه خصوصی.اگر هست باید برای همه باشد واگر نیست هم. انگار تبعیضها وبی عدالتیها وانحصارها .شعورو تربیت وانصاف مردم را هم از بین برده است.
Iran (Islamic Republic of)
Zp
۱۸:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط واگذار کردیم به خدا چون دیگه زورمون نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق ویژه پرستاری و تعرفه گذاریپرستاریکه رهبری دستور دادن و 15سال هست مجلس تصویب کرده پس کی قراره اجرا بشه
چرا به پرستار و معلم نگاه مساوی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
azad
۱۵:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من ک نت مهر خدمت دارم. ما خیری ندیدیم . اشتباه کردم ک این حرفه رو انتخاب کردم .شدیم جز بنده خدا ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام و خسته نباشید. مقاله ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سیر نالد،نیمه سیر نالد،گرسنه واقعی توان ندارد که بنالد،البته که بی عدالتی بیداد میکند واز خیلیها باید کم وبه دیگران اضافه شودوهر کسی درجای خودش قرار بگیرد ولی فکر کنم اقشار زیادی که محرومتر ومظلومتر وآسیب دیده ترند در اولویتند.افرادی که ارزوی جای شما رادارند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۱۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
لعنت به وزیر....لعنت به همه نمایندگان مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خوب که رتبه بندی معلم ها هست که مرتب تیتر خبرها بشود. بشمارید ببینید همین امسال چقدر تیتر خبر بوده. و هیچ اتفاقی هم نیفتاده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایا به دیگر ارگانها هم همینطور.. افزایش حقوق، مزایا، مناسبتها، تسهیلات.، و امتیازات.... و تناسب با تورم پرداخت می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من خودم کارمند بانکم و پسرم حدود پنج سال است که معلمه. واقعا وقتی به حقوقش نگاه میکنم برای آینده اش ناراحت میشم که چگونه میخواد با این پول اندک ازدواج کنه و زندگی آبرومندانه ای داشته باشه. حقوقشون واقعا خیلی کمه در حد کمتر از کارگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
جدی چرا طلبه ها رو رتبه بندی نمی کنید؟ چرا همیشه راضی هستن؟ اونها که فقط نماز می خواند؟ چرا مفهوم فقر رو آنها درک نمی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه طلبه ها وضعشون خوبه بسم الله بیا حوزه درس بخون چرا فقط بلدید از خودتون حرف درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
به ملت ایران
اصلا بحث جدل نکنید هیچ چی به معلم‌ها اضافه نمی کنند چون هدف بعضی ها بی سوادی دانش آموزان هست که حتما به این نتیجه می رسند ولی آینده عواقب خیلی فجیح گریبان این جامعه بی سواد می گیره
خوشحال باشید که خوشحالی تون زیاد دوام نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
شرکت نفت هم رتبه بندی داره زیر 30 میلیون دریافتی ندارن حتی حراستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آیا پزشکان، وکلا و... رتبه بندی می شوند؟
رفتم پیش پزشک می گم دلم درد می کنه علام مشکوک به کرونا دارم بهم میگه برو تست آپاندیس بده!؟ خدایا اینو کی پزشک کرده با حقوق خدا تومانی؟هر از بر تشخیص نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو این کشور نظامی حرمت دارد اما معلم ندارد

نظامی با این همه حرمت و امتیاز حقوق به خودش اجازه میدهد به اسم مردم عادی میاد به معلمان توهین کند ..به قول احمدی نژاد آب بریز اونجا که میسوزه .میدونیم از کجا میسوزید از اونجا که شماها می‌خورید و معلمعا اعتراض به بی عدالتی میکنند و شماها اعتراض به مطالبات برحق معلمان میکنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
معلم ها چقدر دشمن دارن. بدبخت ها هنوز که حقوق معلمان چیزی اضافه نشده که میخواهین خودتونو چاک بدین . حقوق معلم با فوق لیسانس پنج ونیم. معلم ها اگه حقوق مثل بقیه اداره ها بگیرن حتی تابستانها هم میان سرکار . دیگه چه نیازیه دنبال شغل دوم بگردن. مسئولیت یه شغل رو عهده میگیرن. دیگه هر نه نه قمر بیسوادی کامنت نمی‌گذاشت. ضمنا ساعت آموزشی با ساعت کاری در ادارات مختلف که یه نامه رو مهر یا امضا میکنندفرق دارد. حسودان ازخدابی خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا شرم آوره ...فرهنگیان چندین سال است که داد میزنن معیشت ما زیر خط فقره حقوق ما نسبت به تورم افسارگسیخته نمیرسه حالا اومدن ی مشت قوانین ،ماده واحده اوردن که بین معلمين زحمت کش به سختی کسی پیدا بشه که رتبه های بالا شامل حالش بشه.....اگه ۱۰۰درصد رتبه بندی رو به ی معلم اضافه کنید بازم به سطح فقر نمیرسه...
آیا بقیه ارگانها و وزارتخانه ها حقوقشون که اضافه میشه این دست انداز های شرم آور رو داره....آخه ی معلمی که موقع جنگ ۱۰ ساله بوده از کجا ایثار گری بیاره یا اونی که ۱ سال تا بازنشستگی داره کی بره فوق یا دکتری بگیره...واقعا جز نفرت پراکنی وایجاد تفرقه بین فرهنگیان زحمت کش کاری نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادقی
۱۱:۴۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بی عدالتی در آموزش و پرورش بی داد می کنه.

بنظرم. حقوق معلمان را باید براساس حقوق شرکت نفتی ها تطبیق کنند. همسان سازی کنند. و این رتبه بندی معلمان فقط در حد شعار و بهره برداری تبلیغاتی و اغفال مردم زجر کشیده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تمام ادارات بدون هیچ خبر رسانی به جز افزایش حقوق مزایا و امتیازات خاصی را برای کارمندان خود در نظر میگیرند ولی برای فرهنگیان هنوز چیزی اضافه نشده از چند سال قبل دارند مرتب خبر رسانی می کنند.چرا سعی در تخریب معلم ها و مشغول کردن افکار عمومی در این زمینه می کنید.خودتان هم خوب میدانید که معلمان با حداقل حقوق وبدون هیچ مزایای کار می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایستگاه آخرهست همه پیاده شید خبری هم نیست بسلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایستگاه آخرهست همه پیاده شید خبری هم نیست بسلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایستگاه آخرهست همه پیاده شید خبری هم نیست بسلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایستگاه آخرهست همه پیاده شید خبری هم نیست بسلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایستگاه آخرهست همه پیاده شید خبری هم نیست بسلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینها با این کارها دارن فرهنگ و فرهنگی را میکوبند ومعلمها رادلسرد میکنن و عقب ماندگی درس وسواد وعلم رادر جامعه بوجود می آورندکه این در آینده دور خودشه نشون میده.
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۰۸:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
قابل توجه کسانی که میگن معلما حقوق ناحق میگیرن و اگه برف اومد دانش آموز تعطیل بشه ولی معلم تعطیل نباشه و عرض کنم که باید چنین افرادی را یک روز فقط یک روز با ۳۸ دانش آموز ابتدایی یا ۱۰ دانش آموز از مدارس استثنائی در یک اتاق تنها بگذارند و ببینند اگر توانست برای یک ساعت آنها را کنترل کند حق با این افراد است و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا شاهده من معلم نیستم که بگید پیام دادم ،معلمی هم قبول شدم نهضت نرفتم وگرنه ا معلم سده بودم الان هم بازنشسته میشدم کم کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
هرچندوقت یه بار خبر رتبه بندی معلمان را میزارید مردم ساده هم فکر میکنن هر بار این خبر میاد یعنی حقوق معلم افزایش پیدا کرد‌ نمیدونن که هنوز هیچکدم این خبرها و وعده وعید ها عملی نشدا و حقوق معلم خیلی وقته ثابته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه کم حقوق معلم و کارگر را زیاد میکنن و از اونطرف هزینه و قیمت اجناس را چند برابر میکنن و اینطور میشه که قدرت خرید معلم و کارگر روز به روز کمتر میشه. تورم خوراکی ها ۵۰ درصده. یعنی از پارسال تا حالا خراکی ها میانگین ۵۰ درصد گران شدن. ماکارانی نسبت به یک ماه پیش ۱۰۰ درصد گران شده. افزایش حقوق ها همگی خنثی شدن و کمتر از تورم رشد کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تمام تایپیکها رو خوندم . یعده از براداران قاچاقچی از اطاق ر بیفکریشون دارن ارتزاق میکنن که معلمان رو در گوشه کنار بکوبن . زهی خیال باطل برای این مردوران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
صد تا مثبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
کجای دنیاچهارماه ارسال سرکارنمی رن وای حقوق می گیرند تازه در طول سال برف میادمدارس تعطیله هواآلوده ای مدارس تعطیله بعدتازه شاکی هم هستن ماهی 8تا9تومن می گیرند بازم معترضن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا تازه همون روز های معمولی هم در هفته کلا دو تا سه روز میرن پنجشنبه هم نمی میرن بالا ترین پایه حقوقی کشور ماله معلمایه باید کم شه
Iran (Islamic Republic of)
علوی
۱۲:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
هر موقع تونستی دو یا سه تا بچه رو باهم بزرگ کنی و روی تربیت و آموزشش کار کنی بیا تو نظرات
United States of America
.
۱۶:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
درسته؛ باید حقوق معلمی قطعا کم نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
کجای دنیا ؟؟؟؟
همه جای دنیا
معلم باید سه ماه تعطیل باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ، لایحه رتبه بندی برابر عدالت اجتماعی جهت معلمین بازنشسته باتوجه به مصوبه مجلس رسیدگی ومد نظر گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
هرکارمندی دوست داره من شغلمو باهاش عوض میکنم ببینم کی میاد معلم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من تشنه شغل دولتیم شغل ندارم فقط من بجات کار میکنم حقوقت باهام شریک شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من عاشق معلمیم،ولی دوست ندارم برا دولت بیگاری بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اقا من میام عوض میکنم
Iran (Islamic Republic of)
من هستم معلم
۰۲:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنظرم نگاهی به فیش خقوق معلم کنید بعد قضاوت بناحق کنید آن دنیا باید جواب دهید اگر خوب بود که معترض نبودن چرا خانواده ها این دوسال کرونا متوجه نشدند که بدون معلم بچه هاشون هیچ هستند واقعا بعضی ها که فکر میکنند ما حقوق مفت میگیریم سخت در اشتباهند با این بچه ها خود خانواده ها این دوسال کلافه بودند دیگه هیچی نمیگه چون درک ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
با انلاین و تقلب بعضی معلمان مدرک گرفتن مدرک نباید شر ط باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من همسرم بیمار خاصه و نمیتونم فوق دیپلم را به لیسانس تبدیل کنم برای این جور معلمان فداکار هم باید امتیاز بزارند
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۰۱:۵۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
از سایر کارمندان و اقشار جامعه که هیچ درکی از کلاس درس مخصوصا در مدارس ابتدایی ندارند میخوام که در مورد این شغل مهم که آینده بچه های خودتون رو رقم میزنه نظر ندید و به جای اینکه مثل حکومت و صدا و سیما علیه معلمان بچه های خودتون شعار بدید ازشو حمایت کنید. خودتون حتی حاضر نیستید یک دیکته شب به بچتون بگید و خودش از رو مینویسه حالا برای معلمانی که کلاس های 30 نفره ابتدایی رو با حقوق 5 تومنی اداره میکنن شاخ و شونه میکشید؟؟؟ حقوق معلمان غیر رسمی که تازه مشغول شدن زیر 4 تومنه آیا خودتون هم حاضرید با حقوق 4 تومنی بچه های مردمو آموزش بدید؟؟؟؟؟ آیا حاضرید شش ماه تدریس کنید بعد یه قرون هم حقوق نگیرید بعد در روز معلم حقوق شش ماه عقب افتاده رو به اسم روز معلم بهتون بدن؟؟؟؟؟ معلمان ابتدایی تمام روز هفته سر کلاس هستن و نمیتونن شغل دیگه داشته باشن حقوق 4 تومنی کجای زندگیش رو میگیره؟؟؟؟؟ کدوم کشور پیشرفته با مدارس و معلمانش این برخورد رو داره؟؟؟؟ کدام کشور پیشرفته کمترین حقوق به معلم میده؟؟؟؟؟ کدوم کشور پیشرفته مردمش به حقوق 4 میلیونی معلم فوق لیسانسش حسودی میکنه؟؟؟؟؟

طرف حسابم افرادی هستند که تحصیلکرده هستند و کنکور دادن و کارمند هستند.

افرادی که عرضه نداشتن از کنکور سراسری قبول بشن یا کارگرن حق ندارن خودشون را با معلمان مقایسه کنن. مقام معلم بالاست و از گزینش و کنکور گذشتن تا به این جایگاه رسیدن پس اگه بیکاری به معلم ربطی نداره اگه کارگری به معلم ربطی نداره!!!!!

شما بیکار ها و کارگرانی که زمان درس خوندن می علافی و دور دور بودین برید پیج کارمندان پتروشیمی و فولاد و بانکی ها که حقوق مفت از بیت المال میگیرن رو سوراخ کنید و اونجا اعتراض کنید. خود صدا و سیما حقوق کارخونه فولاد و پتروشیمی رو 40 میلیون گفت برید یقه اینها رو بگیرید که از جیب من و شما میخورن نه معلمی که حرص بچتو میخوره و حقوق 4 تومنی میگیره.

ما معلم ها هم از حکومت خسته ایم هم از مردم که فرق دوست و دشمن نمیفهمن. یا حق
Iran (Islamic Republic of)
R
۱۳:۲۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حقا که مردم بی وجدانی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
میخوان مثل هرسال معلم‌ها رو به امید رتبه بندی بکشونه سر کلاس سال تحصیلی جدید. به جای این‌کلاهبرداری ها معلمی رو جذاب کنید.تحریم امتحانات خرداد ماه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
تحریم کنید من جای دولت بود همه معلم ها اخراج می‌کرد م
دوباره معلم جدید استخدام میکردم
فرهنگی نافرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آموزش وپرورش جای نیست که به آن دل خوش کند وقتی سایر ادارات ۱۵میلیون تومان ماهان واریز میکند هیچ کسی صحبت نمی کند دیگه من به آنها میگویم اضافه کار یا چیزی دیگر واریز میکند جمع حقوق آنها به ۲۰ میلیون تومان می رسد
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۰:۴۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
قابل توجه کسانیکه برای معلمان عزیز تصمیم گیری میکنند، شماها اگه به جایی رسیدید به برکت زحمات معلمان شریف مملکت بوده لطفا برای معلمان عزیز تعیین تکلیف نکنید حق معلمان این حقوق نیست اگه واقعا مردید به ارگانهای دیگه نگاه کنید خیلی بندها در فیش حقوقی شان هست، دم از حلال و حرام نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا زمانی که معلمین بازنشسته ندید گرفته میشن حرف از کلید پایانی زدن صحیح نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسن از شیراز
۰۰:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من پسر عمه ام تو شرکت نفت هست الان برجی ۳۰ میلیون حقوق داره .خانه دوطبقه شخصی بهترین جای شیراز.
بن کارمندی .مزایا ووووو حالو معلم فقط یه حقوق بخور نمیر.معلم چی داره هیچی ابرو معلمها روهم برده از بس هی گفتن رتبه بندی .شرکت نفتی ها ثروتمند .معلم مستضعف .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو برو 6ساعا تدریس کن. اگه حنجره واست موند اونوقت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
همش وعده دروغ میدین حالا بعد عید خودش ۶۰ درصد تورم اومده از پارسال تورم ۱۵۰ درصد حقوق معلمان صفر درصد خدایی معلمارو مظلوم گیر آوردن ون
Iran (Islamic Republic of)
ارجی
۲۳:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینقدر سند تحول را نشخوار نکنید. این به اصلاح سند هیچ چیزی برای ارتقا و رشد در خود ندارد. چرا هی مثل واکسن های داخلی ، هی این جسد مرده را باد می کنید و وانمود که زنده است و رتبه بندی محصول آن است. بدا به حال نادانان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
قابل توجه معلمانی که با پارتی سرکار اومدن مخصوصا معلمین بیسواد خدا لعنتتون کنه که حق بقیرو ضایع کردین
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۲۳:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
اونی که نوشته معلم تعطیل نشه، بایدیک هفته بره سرکلاس اون موقع درموردمعلمان عزیز نظر بده وکارشناسی کنه، خلاص
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
کشوری که در آن معلمان کمترین حقوق دریافت کنند از پیشرفت و فرهنگ هیچ خبری نیست متاسفم
United States of America
مجید
۲۳:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ملتی که نه مردمش و نه مسئولینش مفهوم و ارزش معلم رو نمی‌دونن چی هست میشه ایران امروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
توزمان روحانی کلاساکت بودین اماالان کلاتواعتصاب این معلما هدفشون چی حقوق رو بهونه کردن
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۳:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما که سی سال خدمت کردیم در مورد معیشت چیزی ندیدیم حالا که میخواد امید به بهبود معیشت بشه بازنشسته ها رو گذاشتن کنار و فقط به شاغلین میرسه بهتر نبود هر چی باشه به همه با هم اهمیت بدین و شکاف و تبعیض نگذارید ما که عمر را گذاشتیم توی این راه و حالا کنارمون گذاشتید و فراموش شدیم
Germany
سیدناصر
۲۳:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مابازنشستگان که ۲۵ یا۳۰ سال تدریس کردیم چی ایا اکثر مسئولین ونمایندگان معلم نبودند یا همسر انهابازنشسته نمیشوند صندوق ذخیره راهم ازما باحقه وتزویر گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۲۲:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه معلم تو خونه اش چیپس فلفلی با ماست موسیر خورد باشگاه خبر نگارارن یه تیتر بزن براش خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
اصلا رتبه بندی پیشکشش دولت. ما نخواستیم. فقط قیمت همه چیز رو افزایش نده
Iran (Islamic Republic of)
Mh
۲۲:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
معلم ،معلم زمان قدیم ، دانش آموزان آن دوره از نظر سطح علمی بالاتر از دانش آموزان فعلی است ثانیا آنقدر وضع آموزش خرابه که به معلمان اینگونه رفتار می کنند ای بابا می خواهی حقوق بالاتری بدهی بده ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بابا این سفره روجمع کنید الروی معلمان رفت به خدا
خدا ابروتون روببره ان شاء ا...
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۱:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
من از خانواده م برای اینکه جایگاه معلمی اینقدر پایین آمده که هر روز ما را مسخره میکنند با رتبه بندی کذایی پوزش میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم شریف کشورم بعضی ازشماها یابیسوادهستید یاشعورکافی ندارید چون اگر می دانستید پایه واساس هرکشوری برآگاهی وسواد استواراست ومعلم به مانند ریشه درختی می ماند که اگر ریشه آن خشک شود تمام اعضای درخت اعم شاخه وبرگ و......خشک خواهند شد ضمنا این حرفهایی که درباره ی افزایش حقوق فرهنگیان می زنند درحد حرف می باشد درعمل هیچی نیست اما در ادارات دیگر همه نوع افزایش وجود داردولی هیچ وقت رسانه ای نمی شود امان ازمردم جاهل ونادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
دارن کاری میکنن که فرهنگیان بریزن توی خیابان . شرم بر شما باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نام خدا گمان نکم فلانی ،فکر نکم فلانی ،خوم درسه کم .
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
جای تاسف و بی عدالتی است که فقط حقوق معلمان رسانه ای می‌شود و در کرنای و دهل می‌زنند درحالی که از کارمندان سایر نهادها و ارگانها خبری نیست. به این می گویند عدالت علوی !
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۰:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای خدا دیگه پیر شدیم با این اخبار کذایی ازبس هر روز هرشب گفتین ومیگین همه فکر میکنن هر روز حقوقمون زیاد می کنن کامنتها و میخونم بیشتر از وقتی از مدرسه میام گریه ام میگیره. بخدا من 45حکممه 3800دریافتی 36دانش اموز تو یه روستا از اول کرونا تا الان هم همه اش حضوری ده نفر از دانش آموزام بیش فعالند فکرش بکنید زنگ آخر که میشه دیگه هرکاری میکنم فکم نمی چرخه حرف بزنم ازبس انرژیم صرف کنترل کردن دانش آموزا میشه. 9سال کارمند بودم بزرگترین اشتباه عمرم انجام دادم ازبین می دیدم این شغل رو گفتم راحته برم که زمان بیشتری درکنار بچه هام باشم حالا می فهمم چه ظلمی به بچه هام کردم حیف که راه برگشت به کار قبلیمو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
من بعنوان یک معلم پژوهشگر و دارای تحصیلات تکمیلی معتقدم که این رو اجرا نکنن بهتر از اجرا کردنشه چون این محتوای رتبه بندی منشا هیچ تحول مثبتی در آموزش نخواهد بود و با سیاست‌های چند سال اخیر که موجب رشد علمی نسبتا محسوس جامعه فرهنگیان شده بود نیز در تعارض است و در یک کلام نابودکننده نخبگان آموزش و پرورش خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون عزیزان میخواهندپولهای مملکت راجمع وجورکنندتعداداندکی العزیزیه پولهاراببرنددرخارج ازکشورتاباعث تورم درایران نشوداگربه مردم فقیرایرانی بدندباعث تورم میشه
Iran (Islamic Republic of)
عباس صیامی
۲۰:۴۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام خدمت برادر نعمتی که گفتند معلمان به تعداد روزهایی که در مدرسه حضور دارند حقوق بگیرند باید عرض کنم که شما یک روز در یک کلاس با 30 تا 40 دانش آموز نصف روز بمانید تا متوجه محل کار معلم با کارمندان دیگر شوید. فقط این را بگویم که اگر معلمان 3 ماه تابستان تعطیل نباشند در عرض چند سال باید سراز تيمارستان روانی در بیاورند. تا یک شغلی را تجربه نکردید لطفا اظهار نظر نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
خادم
۲۰:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنده با ۲۰ سال خدمت صادقانه در آموزش و پرورش حقوق ۷ تومنی میگیرم و الان مستاجر شاگردم هستم و ماهی ۳ تومن اجاره میدم ...حالا پیدا کنید حق و حقوق من..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
به سرتان بخوره الکی حرف نزنید مفت حرف میزنید وعده و وعید عالی دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا این نگاه تحقیر آمیز نسبت به معلم تو این مملکت هست روزگارمون بهتر از این نخواهد شد پول بیت المال معلم حیف میکنه یا کسانی دیگر اگر حال معلم خوب باشه حال همه خوب خواهد شد معلم آینده مملکت دستش هست
اگر حقوق و منزلت معلم بالا بشود نخبگان جذب میشن و بنیاد پیشرفت جامعه گذاشته خواهد شد ولی یک عده میخوان منزلت معلم رو میخوان بیارن پایین تا بر ملت بیسواد حکومت کنند و همه بدبختی ها رو میریزن پای معلم
اگر به معلم آنقدر برسن که هیچ دقدقه ای نداشته باشد معلم حاضر هست حتی شب هم بره سرکار چه برسه به تابستان
به نظر شما معلمی که خونه نداره ماشین نداره شکمش هم سیر نیست چطوری می تواند دانش آموز رو تربیت کنه همون دانش آموز هم به حرف معلمش گوش نخواهد داد

اندکی تفکر
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۰:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقانخواستیم بدین به دخترو دامادش خرجش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدامرگ مسولین رابرسونه بااین حقوق وبااین مملکت داریشون افزایش حقوق نخواستیم جلوی افزایش قیمت هارابگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
زیر ساخت هر نظام موفقی سیستم اموزش و پرورششه اینو ی عده ای هنوز متاسفانه نفهمیدن یا نمیخوان بفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
از این دولت هم برای معلمان آبی گرم نمی شود .ادارات دیگر با یک نامه افزایش حقوق می گیرند مثل ..... ولی نوبت به معلم برسه باید قانون باشه مجلس تصویل کنه حالا مجلس تصویب کرده دولت نمیده ضرب المثل شاه داده نوکر نمی ده .جای تاسف هست در ایران آموزش و پرورش برعکس کشورهای دیگر اولویت آخر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،اگر خواست شما این بود که معلم فکری نداشته باشه بر ه سر کلاس،۳۰ درصد اضافه می‌کردید بدون رتبه بندی ،بعد سنوات در نظر ندارید این یعنی چه تجربه معلم است سالهای که زحمت کشیده ،
Germany
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
با آمدن کرونا خانواده های منصف بیشتر از قبل قدردان معلمان شده اند و طی دو سال و چند ماه از هر نظر با در منزل بودن بچه ها پدر و مادران اذیت شدند . یک میلیون معلم . چهار میلیون دانش اموز بیست و هشت میلیون پدر و مادر خواه نا خواه خانواده بزرگ فرهنگیان باید بهتر و بیشتر دیده بشوند مانند سایر کشورها.کمی تامل نیازه
Germany
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
با آمدن کرونا خانواده های منصف بیشتر از قبل قدردان معلمان شده اند و طی دو سال و چند ماه از هر نظر با در منزل بودن بچه ها پدر و مادران اذیت شدند . یک میلیون معلم . چهار میلیون دانش اموز بیست و هشت میلیون پدر و مادر خواه نا خواه خانواده بزرگ فرهنگیان باید بهتر و بیشتر دیده بشوند مانند سایر کشورها.کمی تامل نیازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا چرا اینقدر حقوق معلمها دربوق و سایتهاست این همه از گیر دادن به حقوق معلمها خسته نشدین اگه مرد هستید بیاید حقوق همه ادارات کارمندها کسبه بازار رو بیان کنید والا ۳۰ تا دانش اموز در بدترین فضاهای اموزشی را ۹ ماه تدریس می کنیم ولی فقط حرف از حقوق زده میشه والله خدا رو خوش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام کاش کسی سخن ما معلمان را به گوش اقایونی می رساند که در مجلس و دولت نشسته اند و از اهداف آموزش و پرورش بی خبر هستند و بی خبرتر از کار معلمی, چرا معلم را به نوشتن کتاب و مقاله مشغول می کنند, کار معلم تولید علم نیست, این بزرگترین ظلمی است که به معلمان خواهد شد معلم هم و غمش در راستای آموزش و پرورش دانش آموزان است , با این کار هر چه بیشتر بر بده آموزش و پرورش لطمه وارد می کنند,. با این کار راه را برای افرادی باز می کنند تا از طریق مقاله و کتاب نوشتن برای معلمان به در آمدهای هنگفتی برسن. این اتفاق قبلا در میان دانشگاهیان رخ داده است. از رسانه ها انتظار داریم سخن ما معلمان را به درستی به مجلسیان و دولتیان برسانند,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس ۱۵:۵۴تو با این افکارت قشنگ معلومه حقوق بگیره کجا هستی
صبح میروید سر کار دو تا دعا خواندن و دوتا نامه امضا کردن و بعد هم ظهر و نماط ظهر و بعد از ظهر هم تعقیبات آخرش هم میگید وای برادر چه روز خسته کننده آیی بود آخرش هم دو ساعت اضافه. کاری آخر ماه هم هزار امتیاز تو فیس حقوقی. بن اتکا. اگه شما بلدید بکنید از معلما. معلمعا هم بلدندبگن از شما ماشین اداره دم خونت تو شهر سوارت می‌کنه دم در خونت هم پیادت می‌کنه. کمی با کفش معلم ها برو آواره روستاها بشو ده سال اول خدمت تا بفهمی معنی آوارگی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس ۱۵:۵۴

تو با این افکارت قشنگ معلومه حقوق بگیره کجا هستی
صبح میروید سر کار دو تا دعا خواندن و دوتا نامه امضا کردن و بعد هم ظهر و نماط ظهر و بعد از ظهر هم تعقیبات آخرش هم میگید وای برادر چه روز خسته کننده آیی بود آخرش هم دو ساعت اضافه. کاری آخر ماه هم هزار امتیاز تو فیس حقوقی. بن اتکا. اگه شما بلدید بکنید از معلما. معلمعا هم بلدندبگن از شما ماشین اداره دم خونت تو شهر سوارت می‌کنه دم در خونت هم پیادت می‌کنه. کمی با کفش معلم ها برو آواره روستاها بشو ده سال اول خدمت تا بفهمی معنی آوارگی رو

شماها جنگ علیه معلمان خیلی وقته شروع کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
امام علی علیه السلام فرمودند اگر کسی حتی یک کلمه به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۸:۵۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
دولت محترم خیلی ارام اجرای این قانون مرخرف را هرروز به به یک دلیل به تعویق می اندازد ارگان های دیگر خیلی راحت برای کارمندان خود افزایش حقوق اعمال میکنند انوقت برای معلمین هزار شرط میگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
طرح حقه بندی کی تموم می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام اون عزیزانی که گفتن جاتو عوض کن تو بیای از ماهم بدترشو میگی باز صد رحمت به ما شاگردها ادب ندارن ماماها توگوشی هستن بابا ها هم که نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام متاسفم به ایمانی که بعضی داریدوقضاوت ناحقی که درموردمعلم می کنیدواین که حقوقش آنقدراست چرخ روزگارمی چرخدفقط صبرتان زیادباشدهرچه می شنویدوباورمی کنید.سوال شما که مطمئن هستیدحقوق معلم بالاست پس چطورمردمعلم جای دیگرهم کارمی کندبه نظرتان اگراگرحقوق معلم زیادبودو....می رفت سرکاردیگری کدام معلم کاخ وخانه های آنچنانی داردمگراین که ارثی و...به اورسیده باشد.بعدبه جزحقوقش مزایای دیگری ندارد.بعدمعلم حق التدریس هست خریدخدمات هست و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام .من به عنوان یک معلم اصلا نمیخام تابستون تعطیل باشه.وحاضرم هرروزسرکاربرم ولی حقوقم مثل بقیه باشه.واینهمه حرف و حدیث بیجا درمورد تعطیلی نشنوم.این طرح رتبه بندی وتنزل رتبه اصلا قبول ندارم عادلانه نیست.ما دراین سن وسال واواخربازنشستگی چراباید دنبال کاغذومدرک باشیم تا تنزل نگیریم .مثل بقیه ادارات به طور مساوی به همه معلمان اضافه کنن.
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۸:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام.
من پنج سال معلم هستم،با حقوق پنج میلیون تومان،با دوتا بچه که شغل دومی هم ندارم،بخاطر اینکه بچه ها درس رو یاد بگیرند اینقد در سر کلاس بهم فشار میاد که نمیتونم فکر کار دیگه ایی داشته باشم.الانم هر کارمندی که در هر جایی مشغول هست،و میگه معلمی شغل بخور و بخوابی،بیاد تا من جام رو با اون عوض کنم،ببینم میتونه با ۴۰ نفر توی مدرسه بگذرونه که بعضی ها به مادر خودشونم رحم نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۱۸:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینم دروغی بیش نیست مهر هم میشه اسفند اسفند هم میشه عید وعیدهم دوباره دور دور دور معلوم نیست کدوم مهر حرف اینهاست
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۸:۱۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
با کمال احترام برای تمام اقشار جامعه اعم از کارمند ، کارگر و ..یک ساعت تدریس برابر است با ۸ ساعت کار اداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
کارگران عزیز چرا این دفعه اظهار وجود نمی کنن همیشه که حرف معلم بود کارگران در صف اول مقایسه با معلم بودند که چرا معلم حقوقش زیاد بشه کارمند نه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بسه دیگه اینهمه تو بوق و کرنا شدن حقوق و رتبه بندی معلم‌ ها میشه دست از سر اخبار مربوط به ما معلم‌ها بر دارید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام نتیجه بی توجهی به آموزش و مسخره کردن فرهنگیان رو بعد از بیست سال خواهید دید گندم از گندم بروید جو ز جو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
این دولت به همه وعده سر خرمن داده آخه اگه خرمنی بود درست اما خیلی ساده لوح ها خوش باور هنوز خیال خام دارند
تا حالا کدوم وعده مسولین از اول درست شده این دومیش باشه مثل خودرو سازی رتبه بندی پول نفت سر سفره مردم ریشه کنی کامل فقر رساندن مردم به بهشت
Iran (Islamic Republic of)
فردوسب
۱۸:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم شماواقعا چقدر ساده هستین که فکر میکنین اخبار اعلام شده اجرا میشه به ما معلم‌ها گفتن انشاالله تا۸ماه آینده فعلا برین دنبال تحقیق وتالیف کتاب وپژوهش وتدریس در انواع کلاسهای غیر درسی واقدام پژوهی وضمن خدمت و.... در ضمن ۶ماه قبل از سال هم به دیون دولت رفته
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۷:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ول کنید بابا! چرا این‌قدر تو بوق وکرنا می کنید والله چیزی اضافه نشده تمام ملت تب کردند ای‌کاش همه ی ارگان ها وسازمان ها رو می دیدند چرا زوم کردید روی معلم بدبخت؟!!! دوسال کرونا اومد همه ی خانواده ها مردند ونتونستند فرهنگیان رو ببینند!!!! به مناسبت روز معلم چه کردید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
متاسفانه بعضی از فرهنگیان نه همشون فقط برای پولش رفتن سر کار خیلی راحتم استخدام شدن خیلیم پولدارن .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
تمام ارگان ها تسهیلات دارند تسهیلاتی که یه دونه اش را آموزش وپرورش نداره از بن شب عید گرفته تا بن ماه رمضان هر کارمندی بچه اش شاگرد ممتاز بشه میان از مدرسه کارنامه مهرداد میگیرن اولیا ش میبرن اداره وسازمان پدرش جایزه اش را میگیرن ولی فرزند یک فرهنگی حتی در بین همکلاسی های خودش نیز
در این زمینه تبعیض بین اش انجام میشه
وهیچگاه فرزند یک فرهنگی اگر شاگرد ممتاز باشد کارنامه ی مهر دارش به اداره ای که پدر ومادرش از خانواده ی خود آن اداره هستند برای جایزه ی شاگرد ممتازی برده نمی‌شود
خیلی ارگانها از جمله بانکی ها میلاد امامان کارت هدیه دریافت میکنن جشن های ملی روز زن روز مرد اعیاد و....با رستوران‌ها با استخرها و...قرارداد دارند خدمات دندان پزشکی وبیمه تکمیلی شون عالی ولی کی تا حالا در فضای مجازی ورسانه اخبارشانداعلام میشه
۱۲