مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تسهیلات توانمند ساز و اشتغال زا به بخش ICT استان پرداخت می‌کند.

پاکدل گفت: تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در کنار تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات، زمینه رونق کسب و کار‌های دانش بنیان، توانمند سازی و اشتغال این بخش و تامین نیاز خدمات فناوری اطلاعات برای سایر بخش‌های اقتصادی استان با هدف رشد اقتصاد دیجیتال را فراهم می‌کند.

او می گوید:  تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شش محور برنامه ریزی شده که شامل حمایت از اشتغال‌زایی شرکت‌های نوپا و غیر نوپا، حمایت از پلتفرم‌های برتر و عرضه کنندگان در بستر پلتفرم، حمایت از آموزش، توانمندسازی و هدایت شغلی نیروی انسانی و برگزیدگان رویداد‌های نوآوری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از توسعه بستر‌های آنلاین ارائه محصولات و خدمات در واحد‌های صنفی و کسب‌ و کار‌های متداول و سنتی، سرمایه در گردش و حمایت از طرح‌های ملی است.

پاکدل گفت: شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند.

این موضوع را پاکدل در جلسه تشرح شرایط و نحوه دریافت تسهیلات اشتغال زایی بند الف تبصره ۱۸ استان مطرح کرد.

این جلسه با حضور پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، صالحی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، کریمی سرپرست پردیس فناوری اطلاعات پارک علم و فناوری، مسؤلان پردیس‌های دانشگاه‌ها و مدیران عامل شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار