بارگیری و حمل گندم به مقصد کارخانجات آرد فارس

مدیرسازمان تعاون روستایی فارس از آغاز بارگیری و حمل گندم‌های خریداری شده در مراکز خرید گندم تحت پوشش شبکه تعاون روستایی به مقصد کارخانجات آرد استان خبر داد.

هدایت اله رحیمی گفت: مقصد نهایی گندم‌های خریداری شده توسط شبکه تعاون روستایی استان فارس کارخانجات آرد استان است و از میزان ۲۰ هزارتن گندم خریداری شده تا کنون سه هزار و ۵۰۰ تن گندم به مقاصد کارخانجات آرد استان بارگیری و حمل شده است.

او گفت: برنامه زمانبندی حمل گندم بر اساس تاریخ برداشت و خرید گندم می‌باشد و حمل از مرکز خرید اشکنان شهرستان لامرد، شروع و به ترتیب تا پایان برنامه خرید، روند حمل و بارگیری ادامه خواهد داشت.

رحیمی گفت: گندم یک محصول استراتژیک است که امسال با توجه به مسائل بین المللی و اهمیت این محصول در زنجیره غذایی کشور، خرید آسان گندم از کشاورزان مد نظر تعاون روستایی استان فارس قرار گرفت که برای انجام آن تمام مقدمات و هماهنگی‌های لازم در سطح مراکز خرید استان و بین ادارات مربوطه (استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و غله استان) انجام شده و همچنین در راستای خرید آسان، وجه گندم تحویلی از کشاورزان پس از ارسال لیست به بانک کشاورزی تا کنون ظرف ۴۸ ساعت بحساب کشاورزان واریز شده.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.