نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال تمام زیزرگذر‌های بروجن تکمیل می‌شود و کمربند شمالی، طبق زمان بندی تمام می‌شود.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری گفت: پل روگذر و چند زیر گذر به سمت لردگان نیز تکمیل می‌شوند.

تمام ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان بروجن با همت مسئولین گذشته و اقداماتی که در سال‌های اخیر صورت گرفت چهار خطه شده و امسال تمرکز بر جاده‌های روستایی است.

دو جاده اصلی روستایی شهرستان بروجن باید ترمیم شود که ۲۰ سال است بر روی این جاده‌ها کار نشده است.

جعفری به مشکلات مردم در محله الهیه بروجن اشاره می‌کند و می‌گوید: انتقاد باید با راهکار عملی باشد، معنا ندارد تا زیر ساخت یک شهرک آماده نباشد یک عده‌ای را ساکن آنجا کرد، گذشتگان اشتباه کردند و اکنون ما باید پاسخ دهیم! آخرین وعده‌ای که با پیگیری‌ها دادند اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک الهیه بود که به زودی تخصیص کامل می‌یابد، متاسفانه بخشی از شهرک الهیه فاضلاب ندارد و زیرساخت آن نیز تکمیل نیست.

در سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان بروجن، ۵ طرح اساسی به نام شهید نیکخواه پیشنهاد شد، شایان ذکر است بنیاد مستضعفان هلدینگ‌های مختلفی از جمله هلدینگ انرژی، صنعت، کشاورزی و ... دارد که ۵ طرح اساسی داده شد که یکی از این طرح‌ها صنعت گیاهان دارویی بود، دیگری ساخت پنل‌های خورشیدی بود که همراه با ۳ طرح دیگر قرار شد انجام شوند.


بیشتر بخوانید


بهترین نقطه برای بیمارستان بروجن مکان قبلی آن بود که شاهراه ترانزیتی شمال و جنوب بود و مردم بروجن هم ۵۰ سال با آن مکان مانوس بودند و از گندمان و بلداجی هم دسترسی به آن مکان راحت‌تر بود، اما اکنون در جای دیگری ساخته شده است و بنا نیست به آن رسیدگی نکرد.

فرصت پاسخگویی به حاشیه‌ها و تحلیل‌های غیر منصفانه نیست اکنون فقط باید به مردم خدمت کرد.

پنج دستگاه ام ار آی از آلمان وارد کشور شد که یک دستگاه آن برای بروجن گرفته شد، امروز بیمارستان بروجن تمام تخصص‌های لازم را دارد، همچنین دستگاه‌های کولونوسکوپی و آندوسکوپی در بیمارستان بروجن وجود دارد.

۸ سال پیش پلی کلینیک تامین اجتماعی بروجن مصوب شد، که ۳۰ میلیارد برای احداث آن تخصیص داده شد، اما لازم به ذکر است در گذشته نتوانستند مشکل زمین آن را حل کنند، اما با پیگیری‌ها هزینه زمین انجام و مشکل آن حل شد.

سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری نزدیک است که طرح‌های اصلی شهرستان از جمله فرهنگسراها، گلخانه‌ها، جاده‌های روستایی، پتروشیمی، حوزه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و ... لحاظ شده است و در استان مصوب شد که با حضور نمایندگان استان چندین بار مطرح شده و در وزارتخانه مربوطه نیز مصوب شده است.

از پروژه پزشکی قانونی و فرهنگسرا تا سالن ۲۰ ساله کانون آینده سازان و پتروشیمی برای سفر رییس جمهور به استان برنامه دیده شده که فرصت طلایی استان است.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار