مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

 


با سلام درباره وضعیت آب شرب منطقه برزاوند روستایی نیسیان شهرستان اردستان هم رسیدگی شود تا به آب شرب پایدار تصفیه شده استانی متصل بهره‌مند شود. باتشکر


با سلام من دانشجوی دانشگاه فنی و مهندسی شهید با هنر شیراز هستم، طبق دستور ستاد مقابله با کرونا من از ۱۴ فروردین ماه باید کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار شود، اما دانشگاه تا به امروز از برگزاری حضوری کلاس‌ها شانه خالی می‌کرد و امروز اطلاعیه‌ای در وب سایت دانشگاه قرار گرفته شده است که طبق این اطلاعیه چهار گروه درسی از جمله گروه علوم انسانی، گروه کامپیوتر و شهرسازی و معماری باید کلاس‌های خود را به صورت غیر حضوری برگزار کنند. این موضوع باعث اعتراض و سردرگمی دانشجویان این گرو‌ها شده است از شما خواهشمندم پیگیری کنید.


سلام بنده راناپلاس ثبت نام کردم ششم دی ماه ۱۴۰۰ تکمیل وجه کردم و در ۲۴ اسفندماه فاکتور شده، ولی از خودرو خبری نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


باسلام من از خطه خوزستان هستم امروز با وجود گردو غبار شدید کارمندان به سرکار و دانش آموزان به مدرسه رفتند و تعطیلی اعلام نکردند واقعا نمی‌شود نفس کشید لطفا پیگیری کنید.


سلام خسته نباشید. چرا پیگیر طرح تسهیلات فرزند آوری نیستند. رفتیم ثبت نام کردیم. شعبه منتخب اعلام کرده است هنوز اعتبارش واریز نشده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
اسفند 1401 رانا پلاس ثبت کرده و هنوز تحویل نشده است. حتی فاکتور هم نکرده اند لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود نعمتی
۱۲:۳۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من برنده رانا پلاس هستم ۲۶ اسفند بعد از ۳۲ روز تاخیر فاکتور شد. تا امروز پلاک نشده و کسی پاسخگو نیست. لطفا منعکس کنید . دوره ۲۵ بودیم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا فرهادی راد
۱۲:۱۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
در خصوص عدم شماره گذاری رانا پلاس مرحله ۲۵ که باید ۲۴ بهمن تحویل میشده و تا کنون شماره گذاری نشده است پیگیری بفرمایید
آخرین اخبار