مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


خواهش می‌کنم پیگیری کنید چرا بانک‌ها از دستور بانک مرکزی مربوط به پرداخت وام ازدواج با یک ضامن سر باز می‌زنند؟


سلام درباره کوه خواری در بی بی شهربانو در انتهای اتوبان امام علی گزارش تهیه کنید.


سلام اینجا محله صد دستگاه در اهواز است. مردم این کوچه به دلیل آب شرب آلوده مدام مریض شدند و عفونت روده‌ای پیدا کردند. آب فاضلاب با آب شهری یکی شده است و پیگیری اهالی این محله تا کنون نتیجه‌ای نداشته است.


با توجه به اینکه فصل نشا برنج در گیلان آغاز شده و خزانه برنج‌ها باید تقریبا دو هفته زودتر از نشا انجام شود متاسفانه به دلیل رها سازی نشدن آب کانال فومنات کشاورزان دچار مشکلات زیادی شده است و نشا برنج‌ها در حال از بین رفتن است این در حالی است که هنوز رها سازی آب کانال فومنات در دست اقدام نیست. لطفا در اسراع وقت رسیدگی کنید.


با سلام و قبولی طاعات. نزدیک به چهل روز است که کابل تلفن منطقه آب زنگی بالا‌تر از دروازه قرآن به سرقت رفته و از آن زمان تا کنون پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است. این در حالی است که پولی به عنوان تعمین و نگهداری که همان آبونمان است هر ماه از مردم بابت تلفن ثابت دریافت می‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار