مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱ اردیبهشت ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

با سلام، درباره تسهیلات وام فرزندآوری به مادران دارای فرزند دوم یا بالاتر گزارش تهیه کنید.


سلام روزتون بخیر، من خانم شاغل و مادر ۴ فرزند زیر ۴ سال هستم. در طرح فروش ویژه ایران خودرو جهت مادران ۴ فرزند پس از ۱۹ آبان شرکت نکردم. دیر متوجه شدم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا مدت ثبت نام را تمدید کنند.


سلام، در فروش فوق العاده ایران خودرو، رانا پلاس برنده شدیم و اسفند ۱۴۰۰ سند به نام ما خورد، اما با گذشت ۴۰ روز خودرو هنوز پلاک نشده است، ناجا به دلیل اینکه سند در سال ۱۴۰۰ ثبت شده و پلاک باید در سال ۱۴۰۱ ثبت بشه قبول نمی‌کند، خواهش میکنم پیگیری کنید.


با سلام، پسرم در دانشگاه امام رضا (ع) مشهد مشغول به تحصیل است. دانشگاه خوابگاه بجز دختران و پسران غیرایرانی نمی‌دهد و به دلیل کرونا که دانشگاه‌ها به مدت دو سال تعطیل بودند خوابگاه خودگران هم نیست و اجاره خانه‌ها در محله‌های اطراف دانشگاه بسیار بالاست الان تکلیف پسرم و دانشجو‌هایی که شرایط پسرم را دارند چه می‌شود؟ خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار