مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۹ فروردین ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


لطفا گزارشی ازاعتراض زنبورداران نسبت به گرانی شکر را را پخش کنید. ممنون


سلام روز به خیر وام ۱۵۰ میلیون تومانی از بانک مسکن گرفتیم نزدیک به ۴۰ میلیون مسدودی داشته است. اما خبری که شما داشتید این بود که نباید پول مسدود باشد. برای گرفتن وام باید به کجا مراجعه کنیم؟


این همه در مورد الزام وجود دستگاه کارتخوان در مطب پزشکان صحبت شده، ولی باز هم تعداد قابل توجهی از پزشکان از دریافت پول توسط کارتخوان سر باز می‌زنند و حتی با خیالی راحت در هنگام نوبت دهی تلفنی میگویند که در موقع حضور در مطب حتما پول نقد همراه داشته باشید.


با سلام، لطفا درمورد ارتقای رتبه کارکنان بازنشسته لشکری نظامی هم که درحین خدمت شاغلی مدرک تحصیلی کارشناسی دریافت ودرسامانه مربوطه درج گردیده رسیدگی ومساعدت گردد، تا بابت مدرک تحصیلی ارتقا رتبه عطا شود باتشکر


سلام، لطفا درمورد همسان سا زی حقوق قشر بازنشسته هم رسیدگی وپی گیری تا برابر فاکتور‌های شاغلی و عدالت اجتماعی و شفافیت مد نظر قرار گیرد. باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
با سلام وتشکر از رسیدگی باشگاه خبرنگاران به پیام مخاطبان .
آخرین اخبار