در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۷۱۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۱ واحدی قرار گرفت.

امروز دوشنبه (۵ اردیبهشت) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۳۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۷۱۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۱۵۱ واحدی در ارتفاع ۴۰۳ هزار و ۵۵۶ واحدی ایستاد. سه نماد وامید، رمپنا و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. خگستر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۵۵ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۰۱ واحدی قرار گرفت. دماوند نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. تاکنون از میان ۶۷۵ نماد، ۱۰۰ نماد در صف خرید و ۱۱ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۸۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۸۹۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد دو هزار و ۱۰۰ واحدی در ارتفاع ۴۰۴ هزار و ۵۰۶ واحدی ایستاد. سه نماد وامید، رمپنا و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. خگستر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۷۰ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۱۵ واحدی قرار گرفت. کرمان نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نمادهای شستا، کرمان و خگستر متعلق بوده و همچنین شاهد حجم های مشکوک در نمادهای بتک، گنجینه و آسام هستیم.

در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۸۸۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۸۲۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۷۹۳ واحدی در ارتفاع ۴۰۵ هزار و ۱۹۸ واحد قرار گرفت. سه نماد وامید، رمپنا و تاپیکو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.
خگستر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با رشد ۹۹ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۴۵ هزار واحدی قرار گرفت. وسپهر نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس به مدار صعودی بازگشت و با رشد ۲ هزار و ۵۸۶ واحد، در تراز یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۰۱ واحدی متوقف شد. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۱۱۰ واحدی در ارتفاع ۴۰۵ هزار و ۵۱۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد وامید، فارس و تاپیکو بیشترین تاثیر را بر بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۸۱ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۲۷ واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است.

همچنین تعداد  ۱۷۱ نماد در صف خرید و ۱۲ نماد در صف فروش قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار