کره جنوبی یک برنامه پنج ساله برای تبدیل این کشور به رهبر جهان در متاورس ترسیم کرده است.

برخی از شرکت های بزرگ در کره جنوبی مانند Coentry Investment و NH Investment حمایت گسترده ای از DoubleMe از نظر تامین مالی نشان داده اند. علاوه بر این، DoubleMe از شرکت‌های بزرگ جهانی مانند Orange، T-Mobile و Vodafone پشتیبانی زیادی دریافت کرده است.

DoubleMe زاییده افکار هییونگ کیم، مایکل کوچینسکی و آلبرت کیم است. این استارت‌آپ متاورس در سال 2015 تأسیس شد. این استارتاپ عمدتاً بر ارائه راه‌حل‌های نوآورانه در تبدیل واضح ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی متمرکز بود.  زمانی که این شرکت TwinWorld را راه‌اندازی کرد، یک پلتفرم متاورس متمرکز بر هوش مصنوعی (AI) و واقعیت افزوده (AR)، همه روی DoubleMe متمرکز شدند.

آن‌ها می‌دانستند که به‌عنوان یک غول بزرگ در صحنه کریپتو و متاورس رشد خواهد کرد. TwinWorld از آن زمان تاکنون توجه بسیاری از کاربران، شرکا و سرمایه گذاران بالقوه را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، انتظار می رود TwinWorld خیلی زود به نسخه تجاری خود تبدیل شود. DoubleMe که اکنون 4.5 میلیون دلار ارزش دارد، به طور پیوسته در حال رشد است.

کره جنوبی پیشتاز فضای NFT و Metaverse است

اگر بگوییم دولت کره جنوبی و شرکت های خصوصی به طور کامل در اختیار NFT و Metaverse هستند اغراق آمیز نیست، زیرا کره جنوبی یک برنامه پنج ساله برای تبدیل این کشور به رهبر جهان در متاورس ترسیم کرده است.

حدود 200 کسب و کار در کره جنوبی برای این موضوع ثبت نام کردند. پذیرش گسترده کریپتو در این کشور درها را به سمت فرصت های فناوری در فضای متاورس و NFT باز کرد.

متاورس

بازیگران بزرگی مانند SK Group، LG، پروژه‌هایی را از همان اوایل آماده کرده‌اند که بر بازارهای Metaverse و NFT متمرکز شده‌اند. DoubleMe با سرمایه اولیه ای که از شرکت ها در سطح محلی و بین المللی دریافت کرده، پتانسیل بالایی برای رشد را داراست. گفتنی است شرکت های آینده نگری مانند DoubleMe و Samsung در به سرعت در حال حرکت به سمت دنیای آینده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار